-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com
!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 24 Aug 2010 02:38:01 +0200
From: Wieca <w...@p...onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.11) Gecko/20100711
Thunderbird/3.0.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: obroty silnika a zmiana biegu
References: <f1e2b53153532d2d77edca44cfc12953$1@grupy.scigacz.pl>
<i4qotj$bj0$1@news.onet.pl>
<72d78464a0e818b3a34bf1eb5d202419$1@grupy.scigacz.pl>
<c...@x...googlegroups.com>
<i4qr3m$gio$1@news.onet.pl>
<f21f21d7ccc39228716a8fece5046ec5$1@grupy.scigacz.pl>
<i4qvma$qd7$1@news.onet.pl>
<2120f8ceccf7ef28c75f7ff34504c6a0$1@grupy.scigacz.pl>
In-Reply-To: <2120f8ceccf7ef28c75f7ff34504c6a0$1@grupy.scigacz.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <4c73146b$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.49.211.23
X-Trace: 1282610283 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21006 95.49.211.23:12395
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628064
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-08-23 19:51, Soulfixer pisze:
> Dziekuje wszystkim za wyjasnienia ;)
>
> ale znalazlem jszcze wykresy mocy do obrotow i momentu do obrotow :P czy
> na podstawie tego bdzie mozna teraz wyliczyc jakie minimalne i
> maksymalne powinny byc obroty dla kazdego z biegow ??? chodzi mi tak
> teoretycznie ksiazkowo :)
>
Teoretycznie to powinieneś dawać bieg w górę przy 9352 obrotach a w dół
musisz przydusić maszynę aż na 8157 obrotów. Wtedy jest optymalnie i
książkowo. Oczywiście o ile masz prawidłowo wyregulowane zawory i
ciśnienie w kołach odpowiada zalecanemu 2,253 bar przód i 2,5213 bar tył.
--
Pozdr
Wieca
DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.10 05:56 Jacek Czerwinski
- 24.08.10 08:58 kakmar
- 26.08.10 00:50 Sławo
- 26.08.10 08:13 marider
- 26.08.10 19:23 EM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=