eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleobroty silnika a zmiana bieguRe: obroty silnika a zmiana biegu
  • Data: 2010-08-26 00:50:19
    Temat: Re: obroty silnika a zmiana biegu
    Od: Sławo <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 22 Sie, 10:54, Soulfixer <akira38@_NOSPAM_astercity.net> wrote:
    > ...
    > to optymalna zmiana biegu na wyzszy powinna nastepowac miedzy 8 000 a 1
    > 000 obrtow??? czyli kolo powiedzmy 8 000 ??? a czy zmiana biegu an wyzszy
    > w zakresie 4 000 - 6 000 obrotow tez nie bedzie bledem i nie bedzie
    > szkodzic maszynie ??? krotko mowiac jezeli ma sie takie obroty ze maszyna
    > nie szarpie to jest ok Very Happy??? bo ogolnie slyszalem ze zbyt male
    > obroty moga byc bardziej szkodliwe od tych wysokich (oczywiscie bez
    > przesadyzmu) :)
    >

    Jezdze GPZ 750 (4 cylindry, ok 80 koni) i utrzymuje obroty w zakresie
    2-10 tys :) Z tym ze na niskich obrotach ledwo muskam manetke (wieksze
    odkrecenie i tak prawie nic nie zmieni, a wal dostanie w tylek), ze
    wzrostem obrotow odkrecam bardziej, stopniowo.
    Najbardziej ekonomiczna i przyjemna dla ucha i dla silnika (i wcale
    nie musi byc malo dynamiczna) jest jazda na obrotach maksymalnego
    momentu dla danego otwarcia przepustnicy (najwyzsza sprawnosc), co
    wlasnie ma miejsce z grubsza przy jezdzie jak wyzej opisalem.

    ---
    Sławo
    http://motokraina.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: