eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleobroty silnika a zmiana bieguRe: obroty silnika a zmiana biegu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: obroty silnika a zmiana biegu
    Date: Sun, 22 Aug 2010 12:54:55 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <i4qvma$qd7$1@news.onet.pl>
    References: <f1e2b53153532d2d77edca44cfc12953$1@grupy.scigacz.pl>
    <i4qotj$bj0$1@news.onet.pl>
    <72d78464a0e818b3a34bf1eb5d202419$1@grupy.scigacz.pl>
    <c...@x...googlegroups.com>
    <i4qr3m$gio$1@news.onet.pl>
    <f21f21d7ccc39228716a8fece5046ec5$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160178246.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282474507 27047 95.160.178.246 (22 Aug 2010 10:55:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Aug 2010 10:55:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <f21f21d7ccc39228716a8fece5046ec5$1@grupy.scigacz.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628016
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-22 12:49, Soulfixer pisze:
    > a jak wygladaloby to dla silnika
    >
    >
    > Moc maksymalna: 78,1 KW (106,2 PS) przy 10 000 obr./min
    >
    > Maksymalny moment obrotowy: 82,0 Nm (8,4 kgf-m) przy 8 000 obr./min
    >
    > maksymalne obroty silnika to 13 000
    >
    > zdaje sobie sprawe ze to wszystko zalezy od wielu czynnikow, warunkow w
    > trasie itp... ale chcialbym sie dowiedziec jak to w teorii wyglada :P i
    > czy producenci odaja cos takiego odnosnie swoich modelii motocyklow???
    > to znaczy jakie obroty sa optymalne dla kazdego z biegow i jakich
    > wartosci nei przekraczac w dol ani w gore??? bo w stosunku do samochodow
    > sa przeciez takie praktyki

    Optymalne obroty to te miedzy max. momentem a max. moca. Czyli w tym
    wypadku miedzy 8000 a 10000 rpm. Tyle mowi teoria. A w praktyce motocykl
    ma jechac a nie kaszlec. Jeden bedzie jechal bez problemu od 1500 rpm a
    inny aby pojechac musi byc wkrecony na 6000 rpm.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: