  • 11. Data: 2015-12-21 10:14:00
    Temat: Re: o co tu chodzi -rodzaj śrubek
    Od: s...@g...com

    > a jak nie masz róznicówki to?

    To nie działa opiekacz?

  • 12. Data: 2015-12-21 10:14:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6f1b1726-afb5-4a78-aed7-bfa6e520975f@go
    oglegroups.com...
    >Marudzisz. 50 lat temu byś narzekał że jest philips, a zawsze był
    >płaski. Potem że pozidrive. A teraz, co tam masz w tym opiekaczu?
    >Zgaduję że torx z dziurką. Nie masz torxa z dziurką? Toż to
    >podstawowe narzędzie teraz jest! W każdym zestawie bitów 6.35 musi
    >być kilka rozmiarów.

    Tak czy inaczej - ktos mysli o tym jak utrudnic serwis.
    Bo nie powiesz, ze wyszukuje te fikusne srubki, bo one lepsze z
    jakichkolwiek powodow.
    Philips owszem - szybciej sie przykreca w fabryce.

    A jak znam zycie - to bity 6.35 nie podejda :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-12-21 10:16:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:

    > To nie działa opiekacz?

    a niby dlaczego miałby nie działać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2015-12-21 10:22:05
    Od: s...@g...com

    > Tak mi się wydaje że jak po ośmiu latach masz te same, to znaczy że ich nie
    używasz. A skoro nie jesteś 'power userem' to wystarczy Ci chińska tandeta, przecież
    to grosze kosztuje, tu sobie zamów: http://tiny.pl/ggbrk

    Może nie te same bo to się gubi, niszczy itd.
    Chociaż powiem szczerze że mam Dewalta ostatnie bity krzyżakowe (philipsa)
    i pilnuje ich jak oka w głowie bo są nie do zajechania.

    A wracając do tematu.
    Rozumiem że tym zestawem z linka rozkręcę 95% urządzeń na ziemi? :)

  • 15. Data: 2015-12-21 10:26:25
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 10:22:06 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

> [...]
    >
    > A wracając do tematu.
    > Rozumiem że tym zestawem z linka rozkręcę 95% urządzeń na ziemi? :)

    Zanim to do Ciebie dojdzie (kilka tygodni czasem idzie) to już ktoś wymyśli kolejny
    standard. To się nazywa "tamper proof" po to żebyś właśnie nie mógł tego otworzyć
    bele czym co akurat masz pod ręką. Założę się że ta sama firma wymyśla kolejne łby
    wkrętów, co robi te zestawy bitów to nich :-)

  • 16. Data: 2015-12-21 10:32:36
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 10:14:51 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > jakichkolwiek powodow.
    > Philips owszem - szybciej sie przykreca w fabryce.

    Philips w fabryce się przykręca bardzo kiepsko. Jeśli jeszcze z tych starych
    standardów coś się nadaje do niezawodnej automatyzacji, to pozi. Ale teraz już i tak
    wszystko na torxach.

    > A jak znam zycie - to bity 6.35 nie podejda :-)

    No to wtedy trzeba będzie poszukać takich co podejdą. Abo długich 6.35, albo 4mm,
    albo wręcz śrubokręta ze stałą rękojeścią, z cienkim i długim sztyftem. Wszystko
    jest, kwestia ile masz czasu i motywacji na szukanie.

  • 17. Data: 2015-12-21 10:32:49
    Od: s...@g...com

    > to bity 6.35 nie podejda :-)

    a co to jest 6.35 ?
    zapytam się głupio.

    jak już sobie odpocząłem to mam pytanie
    Co powinienem mieć żeby rozkręcić 95% urządzeń dostępnych
    w gospodarstwach domowych na terenie UE?
    > http://tiny.pl/ggbrk
    Czy to co Konrad zapodał powyżej rozwiązuje ten problem systemowo na dzisiaj?

  • 18. Data: 2015-12-21 10:38:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >a co to jest 6.35 ?
    >zapytam się głupio.

    Rozmiar szesciokata

    >Co powinienem mieć żeby rozkręcić 95% urządzeń dostępnych
    >w gospodarstwach domowych na terenie UE?
    >Czy to co Konrad zapodał powyżej rozwiązuje ten problem systemowo na
    >dzisiaj?

    Absolutnie nie.
    Srubka pewnie bedzie w zaglebieniu o srednicy znacznie mniejszej.

    A tu jeszcze potrzebujesz oprawe do koncowki - razem z 8-10 mm
    srednicy...

    Po prostu - patrzec przy kupowaniu na dlugosc gwarancji.

    J.

  • 19. Data: 2015-12-21 10:40:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >właśnie nie mógł tego otworzyć bele czym co akurat masz pod ręką.
    >Założę się że ta sama firma wymyśla kolejne łby wkrętów, co robi te

    No ba - nie wystarczy wymyslec nowe srubki - trzeba jeszcze dostarczyc
    odbiorcy narzedzia do ich wkrecenia :-)

    J.

  • 20. Data: 2015-12-21 10:52:23
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 10:04, s...@g...com pisze:

    > Czy my mówimy o zmianie kabla w opiekaczu na chleb?
    > Gdzie są trzy przewody?
    > A tak naprawdę trzeba uważać na jeden.

    Ty to wiesz, ale statystyczny Kowalski już niekoniecznie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem