  • 51. Data: 2015-12-23 16:37:48
    Temat: Re: o co tu chodzi -rodzaj śrubek
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-23 o 10:32, J.F. pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ale do uzytku domowego ...

    > Dziwne troche ...

    Bardzo fajna mała tokareczka i zajmuje bardzo mało miejsca (dla mnie
    kluczowy fakt).
    Używałem ją przez rok do drobnych prac i było okey.

    Zobacz stronę 94 instrukcji tutaj:
    http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/8000
    00-824999/816143-an-01-ml-PROX_de_en_fr_nl_es_it_cs_
    pl_ru_sv_da_tr.pdf

    Piszą, że nie należy przeciążać narzędzia i używać do prac, do których
    nie jest przeznaczona.

    Niby ostrzegają, ale nigdzie nie znalazłem informacji, że jest
    przeznaczona tylko do pracy przerywanej.

  • 52. Data: 2015-12-23 17:19:47
    Od: s...@g...com

    > Nie będzie mleka, ale będą pieniądze na mleko. A jak są pieniądze, to się znajdzie
    mleko z Zielonej Góry. Albo z Lublina. Wszystko jedno. Właśnie o to chodzi żeby było
    wszystko jedno skąd masz mleko, to jest właśnie zarządzanie ryzykiem. Musiałyby
    wszystkie krowy wyzdychać, dopiero wtedy byś nie miał mleka w Krakowie. Zanim masz
    pieniądze, rzecz jasna. Ty się tylko martw o pieniądze, mleko się

    hmm może się czepiam ale to Lenin powiedział że kapitaliści sprzedadzą nam sznur na
    którym ich powiesimy
    i idąc dalej czy sprzedanie 100% elektrowni "obcemu"
    albo kupowanie sprzętu wojskowego od amerykanów to
    jest dobry pomysł?

    Ale z drugiej strony Szwajcarie przed II WŚ obroniły banki
    wiec chyba coś w tym jest.

  • 53. Data: 2015-12-27 16:58:45
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 23 Dec 2015 05:57:27 -0800 (PST) 4...@g...com napisał:

    >Ciekawe co bys powiedzial na wkreta z trzy ramienna gwiazdka tak zrobiona ze tylko
    daje sie go przykrecic.

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =tri-wing

  • 54. Data: 2015-12-27 22:33:11
    Od: 4...@g...com

    Sprzedajesz takie wkretaki i nasadki ze linka dales? Istota roawiazania o ktorym
    napisalem jest ze przykrecic sie da ale odkrecic sie nie da.

  • 55. Data: 2015-12-28 11:30:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2015 16:37:48 +0100, WM napisał(a):

> [...]
    > nie jest przeznaczona.
    > Niby ostrzegają, ale nigdzie nie znalazłem informacji, że jest
    > przeznaczona tylko do pracy przerywanej.

    No to niech wymieniaja silniki :-)

    Zareklamuj z tytulu niezgodnosci z umowa, zobacz co odpowiedza - zwrot
    pieniedzy czy rabat ...

    Byc moze bezpiecznik byl, ale uszkodzony, albo liczyli na
    zabezpieczenie w sterowniku ...

    J.