  • 1. Data: 2015-12-14 14:31:22
    Temat: Czym przykleić?
    Od: stryq <s...@g...pl>

    Jakiego kleju użyć aby przykleić stal 0H18N9 / 1.4301 / 304 do betonu?
    Chcę okleić schody.

  • 2. Data: 2015-12-14 22:16:10
    Temat: Re: Czym przykleić?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-14 o 14:31, stryq pisze:
    > Jakiego kleju użyć aby przykleić stal 0H18N9 / 1.4301 / 304 do betonu?
    > Chcę okleić schody.

    Ja bym spróbował klejem poliuretanowym do parkietów. Ale jeżeli to
    schody to pewnie powierzchnia nie jest płaska a warstwa kleju musi być
    cienka.
    Jeżeli blacha to jest a nie płyty stalowe to trzeba to najpierw na coś
    nakleić a następnie na beton. Wtenczas można to już kleić na pianę.

    Robert

  • 3. Data: 2015-12-15 10:38:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >Jeżeli blacha to jest a nie płyty stalowe to trzeba to najpierw na
    >coś nakleić a następnie na beton. Wtenczas można to już kleić na

    Ja bym sprobowal:
    -cement/beton,
    -klej do kafelek,
    -epoksyd