  • Data: 2019-08-29 13:09:26
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2019 o 12:38, J.F. pisze:

    > Moze niepotrzebne po prostu - bo mimo braku siatek sa ciagle
    > bezpieczniejsze niz nasze :-)

    Może nie potrzebne, a może potrzebne. W każdym razie z siatką lepiej niż
    bez siatki, więc dziwne, że te zajebiste niemieckie autostrady jej nie
    mają w odróżnieniu od naszych gorszych.

    > ogolnie w dobre miejsce, poza tym 112 ma chyba lokalizacje komorki, a
    > teraz to sluzby zawiadomi twoj samochod automatycznie.

    Gdybym nie korzystał kilkukrotnie, to bym uwierzył, że wystarczy
    zadzownić i powiedzieć "dzwon był przyślijcie karetki i strażaków".
    Poczynając od tego, że pani mnie usilnie prosiła o adres, a ja jej
    usilnie tłumaczyłem, że nie znam adresu, za to park się nazywa tak i tak
    i od ulicy takiej, a kończąc na tym, że dyspozytor zaproponował mi,
    żebym wsiadł w samochód, przejchał przez całą Warszawę i zawiózł osobę z
    typowymi objawiami udaru w/w samochodem do szpitala. Gdybym nie usłyszał
    i nie poprosił o prowtórzenie, że mam zwaiwźć osobę z objawami udaru na
    sor prywatnym samochodem objeźdzając wcześniej całe miasto to bym nie
    uwierzył. Na szczęście na dzwiewiątkach byli kompetenti ludzie i dziś
    większość lekarzy, przy pierwszym kontakcie, nie wierzy że pacjent miał
    udar.

    > A to zalezy jakie kto mial wyobrazenia.
    > Oni przede wszystkim te autostrady maja, a mysmy nie mieli.
    > I mozna po nich jechac 200 ... o ile ruch pozwoli.

    U nas też można, ale nie wolno. U nich na ogół też nie;)

    --
    Shrek