  • Data: 2019-08-29 13:43:03
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2019 o 13:19, J.F. pisze:

    > Moze po prostu wiedza ile wypadkow maja z powodu zwierzat, i ze nie
    > warto stawiac 25 tys km siatek dla tych kilku wypadkow :-)

    Ale to dalej gorzej bez siatki niż z siatką. Więc skoro są lepsze, to
    czemu gorsze?

    > Ale to unijna dyrektywa :-)

    No więc zgodnie z unijną dyrektywą się wyświetla i zgodnie z krajową
    procedurą się wyświetla w serwerowni na ekranie serwisowym od serwera
    (jak się go włączy).

    Pisałem nie dawno, że zgodnie z interpretacją sądu dyrektywy unijne są
    ponoć nie obowiązujące, jak istnieją uregulowania krajowe *(choćby były
    sprzeczne w sposób oczywisty).

    No albo co bardziej prawdopodobne, coś się wyświetla, ale na co pani
    cyferki jakieś jak ona ma adres wpisać.

    > Ale to chyba inne przyczyny, niz niemoznosc ustalenia lokalizacji.

    Oczywiście, że inne - niekompetencja dyspozytora. Tylko jak masz takiego
    nie bójmy się tego określić po imieniu kretyna po drugiej stronie, to
    żadne ustalenie lokaliacji nie pomoże. Może i lepiej, bo by wysłał
    karetkę na drugi koniec miasta - tam gdzie byłem ja a nie pacjent.

    > U nich na ogol wolno.

    Biorąc pod uwagę inne przepisy (choćby ten o odległości) - na ogół nie
    wolno.

    --
    Shrek