  • Data: 2019-08-29 14:52:40
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:153b6tqcsffxy.1j8xlevw5va1n$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Wed, 28 Aug 2019 01:18:06 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    >Z czymś masz jednak kłopoty. Masz tu analizę dla polskich autostrad:
    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiR9b2RoaXkAhUCM
    ewKHYFtCv8QFjAAegQIABAC&url=http%3A%2F%2Fwww.krbrd.g
    ov.pl%2Ffiles%2Ffile_add%2Fdownload%2F229_predkosc-p
    ojazdow-w-polsce-2015r-sesja-i.pdf&usg=AOvVaw1LXYr08
    jbzrAXcrp2aHPQi

    >Przeczytasz tam że w grupie lekkich pojazdów, na autostradach średnia
    >prędkość wynosiła w 2015r 133 km/h. Ponieważ nie sądzę by było wiele
    >pojazdów zaniżających prędkość, ilość pojazdów ją zawyżających też
    >musi
    >być niewielka.

    Niekoniecznie .... bo jeden pojazd jadacy 200, podnosi srednia 5
    samochodow jadacych 120 do 133 sredniej.

    No dobra, u nas raczej niewielu jezdzi 200, na pewno nie co 6-ty.

    No i zobacz - 58% pojazdow przekracza predkosc dopuszczalna na
    autostradach.
    A srednia tylko 133 ?

    Oj, cos mi sie widzi, ze oni pod Warszawa mierzyli, albo ... doliczyli
    tiry jadace ponad 80 ?

    P.S. a najszybciej sie jezdzi na dolnym Slasku ... ciekawe, czy to
    kwestia autostrad ?

    PPS. a poza autostradami i ekspresowkami, najwiecej kierowcow
    przekracza dozwolona predkosc w szczecinskim ... tzn w
    zachodniopomorskim.
    87% ... ciekawe gdzie oni to mierzyli :-)

    Potem lubelskie 83%, opolskie 80% i dolnoslaskie 80% ... gdzie oni to
    mierzyli, bo czemu mi srednia przez kraj wychodzi raczej 70 km/h ...

    >Nie sądzę też by wyniki dla 2019 roku czy dla
    >niemieckich autostrad istotnie się różniły. Zamiast swoich wrażeń
    >osobistych posłuż się analizą statystyczną.

    Akurat niemieckie moga sie roznic istotnie.
    Inne przepisy, inne zwyczaje, inne samochody, czasem inne drogi ...

    J.