  • Data: 2019-08-29 00:08:16
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:73ebb565-23a8-4fe0-b73f-5d2592116f05@go
    oglegroups.com...
    >najpierw definicja *google translator mode on*

    >Durch dichtes Auffahren, das Betätigen der Lichthupe, das Behindern
    >eines Überholvorgangs oder das Ausbremsen anderer Verkehrsteilnehmer
    >versuchen sie, schneller voranzukommen.

    Ale czy mi sie wydaje, czy tu pomieszali szybkich i wscieklych z
    kapelusznikami ?

    >Aus diesem Grund werden diese Autofahrer auch als ,,Drängler"
    >bezeichnet.

    >§ 240 des Strafgesetzbuches (StGB):
    >Wer einen Menschen rechtswidrig mit Gewalt oder durch Drohung mit
    >einem empfindlichen Übel zu einer Handlung, Duldung oder Unterlassung
    >nötigt, wird mit Freiheitsstrafe bis zu drei Jahren oder mit
    >Geldstrafe bestraft."

    Z grubej rury ... tylko moment - bo to jest chyba "kto siłą lub grozba
    zmusza inna osobe do okreslonego zachowania" ...

    -czy miganie kierunkiem(?) to jest "siłą lub grozbą? ?

    -na kogo to jest wlasciwie przepis - na tego szybkiego z tylu, co chce
    aby kapelusznik mu zjechal na prawy pas, czy na kapelusznika, ktory
    powoduje ze szybki musi zwolnic ?

> [...]

    >Hinzukommen können außerdem weitere Ahndungen aus dem Verkehrsrecht:
    >Die Entziehung der Fahrerlaubnis, drei Punkte in Flensburg oder ein
    >Fahrverbot zwischen einem und drei >Monaten sind möglich. Liegt ein
    >Abstandsverstoß vor, richtet sich die Höhe der Strafe unter anderem
    >nach der gefahrenen Geschwindigkeit, schlimmstenfalls kommen jedoch
    >ein >Bußgeld von 400 Euro, zwei Punkte und ein dreimonatiges
    >Fahrverbot auf den Drängler zu.

    >efekt jest taki ze patolki od czasu wprowadzenia przepisów zrobiły
    >sie malutkie i spokojniutkie (przypominam braku limitu 140 km/h który

    Ale ktorych przepisow ?
    Bo wydaje mi sie, ze ten par 240 to bedzie bardzo stary, odstep
    minimalny tez stary, i punkty za nieprzestrzeganie tez stare.

    >a teraz czekam na mniej lub bardziej pokrętne tłumaczenia dlaczego
    >tak niedasie w PL, J.F. czuj sie wywołany do tablicy :-)

    Nie da sie, bo suweren tak nie chce :-)

    IMO w Niemczech "od zawsze" byla wieksza kultura, wolniejsi wiedzieli
    ze szybsi moga jechac z tylu, szybsi wiedzieli ze wolniejsi tez
    wyprzedzaja.

    Tylko roznice predkosci szerokie, to i manewry szybsze - nie ma tak,
    ze jadacy 131 wyprzedza jadacego 129 ...

    J.