  • Data: 2019-08-29 00:18:41
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qk5gds$fbp$...@d...me...
    >Ale wróćmy na autostradę, wiec wyprzedzam z jakimś tam
    >przyśpieszeniem, potrzebuję na to parę sekund. nie minut, sekund. Już
    >na lewym pasie patrzę w wewnętrzne lusterko widzę gdzieś tam daleko
    >na lewym ktoś jedzie. ale co w tym złego? gdzieś ktoś na lewym musi
    >jechać. mijam tira, a tu zonk - są dwa. ale tego drugiego to już
    >myknę naprawdę w 5 sekund i już już prawie mam włączony prawy
    >migacz... A tu świeci mi w dupe długimi. spierdzielam na prawy
    >prędziutko, mam na liczniku 125km/h. widzę na lewym czarne auto, w
    >oczach kierowcy błyskawice, musiał zwolnić za kapelusznikem z
> [...]

    A ja wczoraj mialem pisac, bo przejechalem sie S-ka ... ze nie da sie
    u nas jechac wolno.
    Bo co rusz mnie ktos dogania, i choc nie miga, nie trabi, to przeciez
    trzeba mu ustapic, a na prawym pasie gesto.
    I dopiero gdzies ~160 pozwala na komfortowa jazde bez wpatrywania w
    lusterko.

    Ale dzis wracam ... 135 na tempomat i spokojnie sobie jade, ja
    wyprzedzam, mnie wyprzedzaja ... bez problemow, jakos luzniej na
    drodze.

    J.

    P.S predkosci w/g GPS, na liczniku niektorzy moga zobaczyc z dyche
    wiecej.
    A przy okazji - google pokazuje predkosc o 1 czy 2 mniejsza niz
    janosik ..