  • 1. Data: 2003-02-11 17:33:05
    Temat: numer dostepwy - zgloszenie dzialalnosci telekomunikacyjnej
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    poszukuję osób, które wiedzą jak należy postępować, aby uzyskać od
    URTiPu ogólnopolski numer dostępowy do Internetu (analog i ISDN).

    Do chwili obecnej zrobiłem co następuje: złożyłem wniosek (według
    wytycznych lokalnego oddziału URTiP), niestety Pani po konsultacjach
    z Warszawą poinformowała mnie, iż muszę złożyć _tyle wniosków, w ilu
    gminach mam zamiar świadczyć usługę_!

    Nie wiem ile może być gmin w Polsce, ale jeśli powiem, że kilkaset,
    to chyba się nie pomylę, prawda?

    W tym momencie bardzo liczę na Waszą pomoc, bo staram się nie wierzyć
    w to, że procedura zgłoszenia działalności wygląda tak, jak mnie
    poinformowano...

    --
    wozik[at]stone.pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 2. Data: 2003-02-11 18:44:03
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Wozik wrote:
    > Nie wiem ile może być gmin w Polsce, ale jeśli powiem, że kilkaset,
    > to chyba się nie pomylę, prawda?

    Kilkaset to masz powiatow. Gminy licz w tysiacach.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 3. Data: 2003-02-11 20:15:21
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > wytycznych lokalnego oddziału URTiP), niestety Pani po konsultacjach
    > z Warszawą poinformowała mnie, iż muszę złożyć _tyle wniosków, w ilu

    To wytlumacz Pani, ze nie zamierzasz eksploatowac publicznej sieci
    telefonicznej :-) Tu w przypadku swiadczenia uslug na terenie gminy
    potrzebne jest tyle zezwolen, ile gmin.

    Mozesz powolac sie na art. 14 pkt.1.5. Nie ma ograniczenia terytorium
    dzialania zgloszenia (z powyzszym wyjatkiem).

    M.

  • 4. Data: 2003-02-12 07:21:07
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> dnia 11 lut 2003
    napisał(a):

    > Mozesz powolac sie na art. 14 pkt.1.5. Nie ma ograniczenia
    > terytorium dzialania zgloszenia (z powyzszym wyjatkiem).

    Chyba już sobie poradziłem, tzn złożyłem kolejne zgłoszenie.
    Zobaczymy co z tego wyniknie. Teraz dopiero się zacznie załatwianie z
    numerem...

    --
    w...@s...pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 5. Data: 2003-02-12 13:15:38
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

    > Chyba już sobie poradziłem, tzn złożyłem kolejne zgłoszenie.
    > Zobaczymy co z tego wyniknie. Teraz dopiero się zacznie załatwianie z
    > numerem...
    Prawdziwą jazdę będziesz miał z tepsą jak przyjdzie podpisać umowę
    międzyoperatorską i rozliczać ruch. Pół roku w sprzyjających
    okolicznościach.

  • 6. Data: 2003-02-12 14:14:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Prawdziwą jazdę będziesz miał z tepsą jak przyjdzie podpisać umowę
    > międzyoperatorską i rozliczać ruch. Pół roku w sprzyjających
    > okolicznościach.

    Niekoniecznie. Sprawy mozna zalatwiac "swoja droga" a w tzw. miedzyczasie
    skorzystac z uslug pewnego operatora na E.

    M.