  • 1. Data: 2003-02-08 12:04:53
    Temat: Netia vs. LubMAN
    Od: "Maciek" <m...@...pl>

    Witam
    Jak myślicie co lepsze, oba podane niżej łącza są w podobnej cenie:)???
    - NETIA BDI Standard 1Mbit
    - Lubman SDSL 2,3Mbit [CIR 2Mbit do sieci LubMan i CIR 512Kbit do ich
    routera brzegowego:)]

    Jak wogóle chodzi ta NETIA w wersji 1Mbit BDI Standard??? Czy transfer 1Mbit
    to max. i nie idzie więcej???

  • 2. Data: 2003-02-08 21:10:41
    Temat: Re: Netia vs. LubMAN
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Maciek" <m...@...pl> napisał(a):

    > Jak wogóle chodzi ta NETIA w wersji 1Mbit BDI Standard??? Czy transfer 1Mbit
    > to max. i nie idzie więcej???

    Przeciez to chyba logiczne.

    Jesli chodzi o moje odczucia dotyczace Netii, to:

    - nie wiem ile kupuja od TPNETu, ale styk dziala calkiem sensownie i
    jest zrobiony po ATMie, w przeciwienstwie do LubMANowego
    - Telia za granice rowniez nie jest zapchana
    - z krajowych peeringow maja tylko wlasne punkty styku z MANami
    (osobno, nie z calym POL34), a takze wymieniaja sie ruchem w WIXie

    Testowalem i nie mam zadnych zastrzezen, w tej chwili BDI Pro 2 Mbit
    dziala bardzo dobrze.

    Z LubMANem jest pewien maly klopot, do Spritlinka maja tylko niecale
    40 Mbit/s, natomiast do TPNETu -- 8 Mbit/s, w dodatku po
    FR. Podejrzewam, ze nawet po przejsciu na nowe abonamenty sprzedane
    zostanie znacznie wiecej pasma.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 3. Data: 2003-02-08 21:11:54
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    Użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > routera brzegowego:)]
    >
    > Jak wogóle chodzi ta NETIA w wersji 1Mbit BDI Standard??? Czy transfer 1Mbit

    ja bym wybral netie. .. (ja mam akurat wersje pro) badz co badz
    przynajmniej teoretycznie bedziesz mogl w swiat wyjsc na 1mbps ;], choc
    musze przyznac ze wersja pro zachowuje sie nader przyzwoicie.. sufit da
    sie zrobic kiedy sie tylko chce ;]
    pozdrawiam

    --
    ()_()
    (o o)

  • 4. Data: 2003-02-08 22:07:10
    Od: "Maciek" <m...@...pl>

    Ok, dzięki bardzo...
    Ale właśnie niewiadomo jak to będzie z tym LubMAN'em na nowych abonamentach.
    W tej chwili jestem na starym to działa beznadziejnie, pingi do wp.pl w tej
    chwili na 12 pakietów 2 utracone min=27ms avg=73ms max=240ms transfer z
    mp3.wp.pl ok. 20/25kbajt na nieobciążonym łączu. Pingi do onetu na 12
    pakietów 3 stracone min=17ms avg=71ms max=190ms....No i się można nieźle
    wkurzyć:(((
    Jak myślicie Ta NETIA poradzi sobie na ok. 40 osob.
    A i co trzeba zrobić bo w regulaminie u nich jest, że nie można udostepniać
    osobom trzecim??? Na stowarzyszenie zwykłe może być?