    From: Wozik <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: numer dostepwy - zgloszenie dzialalnosci telekomunikacyjnej
    Date: Tue, 11 Feb 2003 17:33:05 +0000 (UTC)

    Witam,

    poszukuję osób, które wiedzą jak należy postępować, aby uzyskać od
    URTiPu ogólnopolski numer dostępowy do Internetu (analog i ISDN).

    Do chwili obecnej zrobiłem co następuje: złożyłem wniosek (według
    wytycznych lokalnego oddziału URTiP), niestety Pani po konsultacjach
    z Warszawą poinformowała mnie, iż muszę złożyć _tyle wniosków, w ilu
    gminach mam zamiar świadczyć usługę_!

    Nie wiem ile może być gmin w Polsce, ale jeśli powiem, że kilkaset,
    to chyba się nie pomylę, prawda?

    W tym momencie bardzo liczę na Waszą pomoc, bo staram się nie wierzyć
    w to, że procedura zgłoszenia działalności wygląda tak, jak mnie
    poinformowano...

    --
    wozik[at]stone.pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb