  • 1. Data: 2003-02-11 00:30:05
    Temat: modem i NMT
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Widzialem niedawno swiezo zaintalowany telefon NMT na wsi i nie spodziewalem
    sie, ze ja tez z takim skoncze. Pani z TP SA, ktora go przyniosla nie dawala
    nadziei ja polaczenia modemowe, chociaz moze sie moglo udac, bo maszt z
    nadajnikami blisko. Niestety nie udaje sie nawiazac polaczenia nawet na chwile,
    modem mowi BUSY albo NO CARRIER. Jeszcze nie probowalem magicznego *08# (czy to
    trzeba przed kazdym polaczeniem?). Modem tez mam marny, bo taki ledwo
    dzialajacy cwiercmodem z notebooka. Przez normalne lacza jednak dzialal w miare
    dobrze.

    Pewnie mnostwo ludzi ma takie problemy, bo, jak widac, TP SA rozdaje NMT nie
    tylko na wsi, ale tez wszedzie gdzie nie ma polozonego jeszcze kabla.

    R.
    --
    Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
    Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!

  • 2. Data: 2003-02-11 06:07:21
    Temat: Re: modem i NMT
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Motorola 800SC? Potrzebujesz kabelek laczacy to cudo z kompem oraz zadzwonic
    do BOK'u w celu "aktywacji" dostepu do netu z terminala. Widzialem jak to
    dziala w Raszynie przez pewien czas...coz demon predkosci to to nie jest ale
    cos zdzialac mozna.

    o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
    Xon

  • 3. Data: 2003-02-11 17:37:14
    Od: "Maciej Król" <k...@s...precz.wsisiz.edu.pl>

    "Xon" <t...@s...polbox.pl> wrote in message
> [...]
    > dziala w Raszynie przez pewien czas...coz demon predkosci to to nie jest

    Uzywalem troche czasu modemu zintegrowanego we wspomnianej motoroli. Schemat
    kabla jest w instrukcji.
    Niestety tylko 9600 kbit/s,wiec poszalec za bardzo nie mozna ;).

    BTW.: Nic w TPSA nie aktywowalem, podobno przy w/w sprzecie mozliwosc
    korzystania z modemow innych niz ten zintegrowany z NT jest sprzetowo
    zablokowana.

    MK

  • 4. Data: 2003-02-17 17:57:18
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Xon <t...@s...polbox.pl> wrote:
> [...]
    X> dziala w Raszynie przez pewien czas...coz demon predkosci to to nie jest ale

    Nie. Mam chyba najpopularniejszy ostatnio RWT TP SA FCT 450.

    R.