  • 1. Data: 2003-02-09 15:16:52
    Temat: Internet na wsi
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam

    Mieszkam na wsi 20km od Torunia i zastanawiam sie kiedy tutaj na dorbe
    dotrze internet. Na razie poza standardowym dial-up'em telekomunikacji nie
    ma innych rozwiazan. Juz chyba jakies 1,5 roku temu dowiadywalem sie w TPSA
    kiedy bedzie mozliwosc zalozenia SDi na wsiach to powiedzieli ze na poczatku
    2002 roku, ostatnio bylem w BOK'u to powiedzieli ze narazie nie planuja
    zalaozyc pulki dostepowej w mojej wsi. Jestem ciekaw gdzie te wszystkie
    terminale HiS'a ida skoro w czesci miast juz nie mozna zakladac SDi a na
    wsiach jeszcze nie mozna zakladac SDi. Z pewnego zrodla dowiedzialem sie ze
    Erricson specjalnie otworzyl jakis maly oddzial w polsce produkujace
    terminale bo TPSA tak duzo od nich tego brala.

    Moze ktos wie ilu potrzeba chetnych na SDI zeby TPSA laskawie ruszyla dup. i
    zalozyla pulke dostepowa w centrali?
    Z tego co wiem centrala jest bardzo dobra i z integreacja nie powinno byc
    problemow.

    Ktos wie cos wiecej o radiowym dostepie do Internetu czy jest to juz
    zakladane, ewentualnie gdzie??
    Moze ktos cos wie o jakim baaaardzo tanim GPRS'ie albo zryczaltowanym??

    Pawel R.

  • 2. Data: 2003-02-12 07:21:59
    Temat: Re: Internet na wsi
    Od: "ars" <a...@p...com>

    Zajrzyj na www.tdcinternet.pl oferują dostęp satelitarny, ceny nawet
    rozsądne.

  • 3. Data: 2003-02-12 13:15:28
    Od: "MCH" <m...@o...pl>

    Witam

    Jetem w podobnej sytuacji
    wg. moich informacji potrzeba 8 chętnych
    bo tyle obejmuje jedna półka - wtedy opłaca
    im się taką półkę zintalowac w centrali

    Michał