  • 1. Data: 2003-02-09 22:39:26
    Temat: Znowu DSL+Lublin
    Od: "Royal" <r...@e...pl>

    Witam,
    Chciałem poprosić userów IDSL-u(szczególnie z Lublina) o podanie listy padów
    i konieczności restartów modemów z ostatnich 4dni na przykład...bo nie wiem
    czy to mój modem jest walnięty czy co....a mnie już szlak trafia przy
    konieczności restartów.....7-10 razy dziennie :(
    Jeżeli nie tutaj to na priv proszę....
    Pozdrawiam,
    Royal

  • 2. Data: 2003-02-10 08:04:28