  • 1. Data: 2003-02-11 00:29:22
    Temat: SDI -> Neostrada+
    Od: "Piotr Gozdur" <p...@w...pl>

    zamierzam sobie założyć sdi (neostrady narazie w okolicy nie ma) i mam takie
    pytanie:
    jeżeli podpisze umowe na 2 lata to czy będę mugł wcześniej (przed
    wygaśnięciem umowy) przejść na N+, czy nie zapłace żadnej kary czy coś
    takiego za wcześniejsze zerwanie umowy

    pozdrowienia Piotr

  • 2. Data: 2003-02-11 17:37:24
    Temat: Re: SDI -> Neostrada+
    Od: "---||| Sauron |||---" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeżeli podpisze umowe na 2 lata to czy będę mugł wcześniej (przed
    > wygaśnięciem umowy) przejść na N+, czy nie zapłace żadnej kary czy coś

    można przejść na Neo+ przed upływem 2 lat bez problemu !

  • 3. Data: 2003-02-11 17:37:28
    Od: "blaqfoot" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gozdur" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeżeli podpisze umowe na 2 lata to czy będę mugł wcześniej (przed
    > wygaśnięciem umowy) przejść na N+, czy nie zapłace żadnej kary czy coś

    Witam

    Radze zajrzec na strone TPSA -> www.telekomunikacja.pl
    Z tamtad dostepne powinny byc wszelkie regulaminy i umowy do sciagniecia w
    formacie .doc badz .pdf
    Istneje takze serwis dotyczacy neostrady www.neostrada.pl
    I jest takze infolinia tpsa -> 0800 102 102

    Pozdrawiam
    blaqfoot ---> www.blaqfoot.w.pl