  • Data: 2012-05-30 22:04:37
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: "gringo" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik <p...@b...ru> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    On 30 Maj, 17:48, "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w
    > wiadomościnews:jq5f0h$gcb$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiedziałem. Dziennikarz z ND też nie podał tych danych. Bezwartościowy
    > artykuł i
    > bezwartościowe twoje pisanie. Szkoda mojego czasu, by zajmować się tobą i
    > twoimi
    > pierdołami.
    >
    > --
    > Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
    > swoją
    > karierę polityczną".

    Trzeba być zaiste "młodym, wykształconym, z wielkiego miasta";-)),
    żeby widząc choćby podawany tu już kilkakrotnie sam link do tego
    artykułu :
    http://www3.weforum.org/docs/WEF_GCR_Report_2011-12.
    pdf
    (nie wymagam nawet od podobnych do Idzikowskiego umiejętności
    przeczytania omawianego raportu;-))
    nie zorientować się, że raport pochodzi z grudnia 2011r. (2011-12)

    Po pobieżnym przestudiowaniu tego raportu zorientowałem się, że Polska jest
    nieźle oceniana i jest np. przed Włochami. Na 41 miejscu na 142 ocenianych
    krajów. Ogólnie jest dobrze.
    Gdy zostanie sporządzony następny raport będzie o wiele lepiej, ponieważ
    wcześniej zaczęte inwestycje (wszelkie) zostały w większości oddane, są
    oddawane
    lub zostaną oddane do eksploatacji właśnie w tym i przyszłym roku. I to jest
    będzie sukces Tuska. I nic na to nie poradzicie. Dopóki PO rządzi "Polska
    będzie
    rosła w siłę, a ludzie będą żyli dostatniej" (dla niekumatych to cytat z ery
    Gierka, którego uwielbia Kaczyński).

    Data raportu z grudnia. Sporządzenie trwało wiele miesięcy więc jest
    nieaktualny, zwłaszcza jeśli chodzi o Polskę, w której w ostatnich latach
    następują olbrzymie zmiany (na lepsze).
    I jak to bywa w takich raportach - można go czytać mając na uwadze, że dla
    jednego szklanka do połowy jest napełniona, a dla innego do połowy pusta.

    Ps. Nie jestem młodym i wykształconym z wielkiego miasta. Jestem
    szczęśliwym,
    zadowolonym z życia emerytem. W przeciwieństwie do was - zgorzkniałych
    pierników, ciągle krytykujących i niezadowolonych.