  • Data: 2012-05-30 23:48:24
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: "gringo" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    .pl...

    bb.googlegroups.com...
> [...]
    pdf

    > Jesteś w błędnym błędzie. Urodziłem się we wrześniu 1946 roku i spełniłem
    > wszystkie warunki, by dostać uczciwie wypracowaną emeryturę. Łącznie z
    > wiekiem
    > (65 lat).
    > Tak. Zgorzkniałe pierniki będą na mnie zapie***dalać w pocie czoła. Jak tu
    > się z
    > tego nie cieszyć?

    > Otóż to. Inaczej byś śpiewał, gdybyś należał do tych zgorzkniałych
    > pierników, co to będą musieli do 67 roku życia pracy szukać lub po
    > śmietnikach chodzić.

    Jak zapie**dalałem do 65 lat to mógłbym zapie**dalać do 67. A praca,
    oczywiście
    jeśli ktoś chce pracować, zawsze się znajdzie. Jest tylko jeszcze jeden
    warunek:
    trzeba mieć lewą i prawą rękę, a nie dwie lewe.
    Śmieszy mnie twoja płaczliwość. Ty z pewnością juz teraz nie masz pracy.