  • Data: 2012-05-31 03:10:16
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: p47 <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 maja 2012 19:44:41 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
    > Użytkownik
    > napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > Trzeba być zaiste "młodym, wykształconym, z wielkiego miasta";-)),
    > żeby widząc choćby podawany tu już kilkakrotnie sam link do tego
    > artykułu :
    > http://www3.weforum.org/docs/WEF_GCR_Report_2011-12.
    pdf
    > (nie wymagam nawet od podobnych do Idzikowskiego umiejętności
    > przeczytania omawianego raportu;-))
    > nie zorientować się, że raport pochodzi z grudnia 2011r. (2011-12)
    >
    > Po pobieżnym przestudiowaniu tego raportu zorientowałem się, że Polska jest
    > nieźle oceniana i jest np. przed Włochami. Na 41 miejscu na 142 ocenianych
    > krajów. Ogólnie jest dobrze.

    Ręce opadają!! -Nie rozumiem, jak można tak bezczelnie i go tego GŁUPIO!! kłamać!!
    Kłamać głupio, bo każdy zainteresowany może z łatwością skorzystać z podawanego tu
    wielokrotnie linku do omawianego raportu i samemu w nim zobaczyć, choćby na str. 413
    , że w omawianej kwestii, tj jakości dróg Polska jest na pozycji 134 . Warto tu
    dodać, że na głowę biją nas w tym zestawieniu takie potęgi cywilizacyjne, jak np.
    Ruanda, Gambia, Botswana, Surinam, Albania!!, Etiopia, Kambodża, Kenia, Trynidad i
    Tobago, Azerbejdzan, Gruzja, Tadzykistan, Lesotho, Ghana, Zimbabwe, Czad!! Uganda,
    Benin, Bangladesz i listę tę pokazującą nasz drastyczny upadek cywilizacyjny,
    kompromitująca dla obecnych władz można ciągnąc dalej!
    Wykazuje ona albo skrajną nieudolność zarządzających Polską, albo ich złą wolę, bo m
    ieli oni dość czasu (ponad 5 lat!) i dość środków (dotacje z UE, z ich wuny w zbyt
    małej części wykorzystane!), aby obecny stan zmienić. Zdawali sobie oni z obecnego
    tragicznego stanu dróg, bo 5 lat temu Tusku w swoich przemówieniach obiecywał,
    wykonanie PRZED Euro 2O12 ponad 1200 km nowych autostrad. Co z tego wyszło sami
    widzimy, a opisał to własnie ów raport.
    Nie wspominałem wyżej np. o Jordanii, Tunezji, Turcji czy Maroku, gdzie wybudowano
    całą sieć doskonałych autostrad wybudowanych szybko, taniej niż w Polsce i pomimo,
    ze w znacznej części musiano tam wykuwać pas drogi w skałach np. , górach i pustyni
    Jordanii, pasma górskiego Atlasu (Maroko) czy Taurusa (Turcja) wielokrotnie większe,
    a i znacznie wyższe od naszych Tatr.

    > Gdy zostanie sporządzony następny raport będzie o wiele lepiej, ponieważ
    > wcześniej zaczęte inwestycje (wszelkie) zostały w większości oddane, są oddawane
    > lub zostaną oddane do eksploatacji właśnie w tym i przyszłym roku. I to jest i
    > będzie sukces Tuska. I nic na to nie poradzicie. Dopóki PO rządzi "Polska będzie
    > rosła w siłę, a ludzie będą żyli dostatniej" (dla niekumatych to cytat z ery
    > Gierka, którego uwielbia Kaczyński).

    Chłopie, idź wytrzeźwieć!

    > Ps. Nie jestem młodym i wykształconym z wielkiego miasta. Jestem szczęśliwym,
    > zadowolonym z życia emerytem.
    Emerytem z SB, albo WSI zapewne;-)