eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: nowy minister nowe drogiRe: nowy minister nowe drogi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy minister nowe drogi
    Date: Mon, 28 Dec 2015 20:54:08 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <n5s40s$rc8$1@node2.news.atman.pl>
    References: <56792122$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <56792d7c$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@p...onet.pl>
    <56813adc$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <n5rmri$ds9$2@node2.news.atman.pl>
    <56816b1d$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1451332445 28040 109.173.179.149 (28 Dec 2015 19:54:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Dec 2015 19:54:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.4.0
    In-Reply-To: <56816b1d$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 151226-0, 26.12.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574497
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.12.2015 o 18:06, yabba pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    > news:n5rmri$ds9$2@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 28.12.2015 o 14:40, yabba pisze:
    >>> Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> news:567E6172.9000105@poczta.onet.pl...
    >>>> W dniu 2015-12-22 o 12:05, yabba pisze:
    >>>>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>>> news:56792122$0$693$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>>> No coz - lepsza "ekspresowka" 2+1 niz 1+1, ale prawde mowiac -
    >>>>>> niewiele lepsza, a czasem wrecz gorsza.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>> Dużą poprawę w jeździe daje to, że droga omija miejscowości, nie ma
    >>>>> skrzyżowań ze światłami, przejść dla pieszych. Można budować jeden
    >>>>> pas, a drugi dołożyć za kilka lat.
    >>>>>
    >>>> Jasne, to typowo polskie myślenie. jakoś to będzie ... za 50 lat.
    >>>
    >>> Typowo polskie marudzenie. Sam nic lepszego nei zaproponujesz przy
    >>> ograniczonych funduszach, tylko krytykujesz.
    >>
    >> W sensie, że to co zaproponowano było lepsze?
    >> Od czego niby?
    >> Na drogę 2+1 to można przerabiać istniejące szerokie drogi z ogromnymi
    >> poboczami ZAMIAST budować na ich środku wyłączone z ruchu wysepki, który
    >> to kretynizm obecnie wykonuje się nagminnie i gdzie się da.
    >
    > Te wysepki to pełny kretynizm. Po co kłaść szeroki asfalt, a potem nie
    > pozwalać po nim jeździć?
    >
    >> Ale budowanie od nowa czegoś takiego kompletnie mija się z celem, już
    >> lepiej zwykłe 2+2, nawet niekoniecznie w pełni ekspresowe i z wąskimi
    >> pasami.
    >
    > Jeśli mamy tylko 2/3 funduszy na budowę drogi, to proponuję zbudować
    > ekspresówkę 2+2, ale etapami. Wszystkie wiadukty, mosty, wykupywanie
    > ziemi i skrzyżowania zrobić pod pełne 2+2. Położyć tylko jedną nitkę
    > asfaltu i puścić ruch w dwie strony. Za 2 lub 3 lub 5 lat położyć druga
    > nitkę asfaltu i uruchomić pełne 2+2.

    A ja właśnie inaczej - najpierw zrobić SZEROKĄ jedną nitkę i zrobić tam
    2*2 pasy, bez poboczy
    Po czasie dobudować drugą nitkę i na obu nitkach po 2 szerokie pasy z
    poboczem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.12.15 23:32 re

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: