-
Data: 2015-12-28 20:54:08
Temat: Re: nowy minister nowe drogi
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 28.12.2015 o 18:06, yabba pisze:
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:n5rmri$ds9$2@node2.news.atman.pl...
>> W dniu 28.12.2015 o 14:40, yabba pisze:
>>> Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>> news:567E6172.9000105@poczta.onet.pl...
>>>> W dniu 2015-12-22 o 12:05, yabba pisze:
>>>>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>>> news:56792122$0$693$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>>> No coz - lepsza "ekspresowka" 2+1 niz 1+1, ale prawde mowiac -
>>>>>> niewiele lepsza, a czasem wrecz gorsza.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Dużą poprawę w jeździe daje to, że droga omija miejscowości, nie ma
>>>>> skrzyżowań ze światłami, przejść dla pieszych. Można budować jeden
>>>>> pas, a drugi dołożyć za kilka lat.
>>>>>
>>>> Jasne, to typowo polskie myślenie. jakoś to będzie ... za 50 lat.
>>>
>>> Typowo polskie marudzenie. Sam nic lepszego nei zaproponujesz przy
>>> ograniczonych funduszach, tylko krytykujesz.
>>
>> W sensie, że to co zaproponowano było lepsze?
>> Od czego niby?
>> Na drogę 2+1 to można przerabiać istniejące szerokie drogi z ogromnymi
>> poboczami ZAMIAST budować na ich środku wyłączone z ruchu wysepki, który
>> to kretynizm obecnie wykonuje się nagminnie i gdzie się da.
>
> Te wysepki to pełny kretynizm. Po co kłaść szeroki asfalt, a potem nie
> pozwalać po nim jeździć?
>
>> Ale budowanie od nowa czegoś takiego kompletnie mija się z celem, już
>> lepiej zwykłe 2+2, nawet niekoniecznie w pełni ekspresowe i z wąskimi
>> pasami.
>
> Jeśli mamy tylko 2/3 funduszy na budowę drogi, to proponuję zbudować
> ekspresówkę 2+2, ale etapami. Wszystkie wiadukty, mosty, wykupywanie
> ziemi i skrzyżowania zrobić pod pełne 2+2. Położyć tylko jedną nitkę
> asfaltu i puścić ruch w dwie strony. Za 2 lub 3 lub 5 lat położyć druga
> nitkę asfaltu i uruchomić pełne 2+2.
A ja właśnie inaczej - najpierw zrobić SZEROKĄ jedną nitkę i zrobić tam
2*2 pasy, bez poboczy
Po czasie dobudować drugą nitkę i na obu nitkach po 2 szerokie pasy z
poboczem.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.12.15 23:32 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security