  • 51. Data: 2009-03-29 11:04:06
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Moze ten hardware nie wyrobi 24 w 1080p :) Te "tylko 4 klatki" to w
    >koncu pare dodatkowych mega do zakodowania i zapisania, wiec wrzucili
    >na sile 20fps, zeby tylko moc pisac o "FullHD". A moze po prostu nie
    >robia sami sobie konkurencji, przeciez nie moga dac wszystkiego do low
    >segment.

    17% wiecej to naprawde niewiele aby dociagnac obrobke ;)

    Albo celowo to zrobili albo konstruktorzy tego procesora do idioci.

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 52. Data: 2009-03-29 11:23:01
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Sergiusz Rozanski wrote:

    > Ale tylko canon wymyślił 1080p@20 co w sumie nie zaakceptuje ani tv, ani
    > płyta br. Więc zostaje kręcić w 720p30 a z tego kiepsko robić dvd pal
    > (i50 lub p25) a jeszcze przez kilka lat trzeba będzie.

    Ale o co chodzi? Ja tam robiłem filmiki ze zdjęć z różnym fps i nie
    miałem problemów z odtwarzaniem na komputerze. Dlaczego zaraz trzeba do
    25fps? Przecież teraz wszystkie urządzenia akceptują zarówno pal jak i
    ntsc (kiedyś pamiętam były z tym problemy). Mam też filmy dvd z usa
    (30fps) z normalną rozdzielczością dvd i nie mam problemów z
    odtwarzaniem tego ani na telewizorze crt ani na komputerze (telewizor
    podłączony do wyjścia S-Video w komputerze).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 53. Data: 2009-03-29 12:16:54
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.03.2009 Pawel W. <p...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > odtwarzaniem tego ani na telewizorze crt ani na komputerze (telewizor
    > podłączony do wyjścia S-Video w komputerze).

    W Twoim matrixie?
    Pozwól że je chcę nagrywać tak aby szło z tego zrobić jeszcze dobre dvd
    w pal jak na normy przystało i nie patrzeć że coś tam coś tam ktoś na youtube.
    I że ten sam materiał mam w hdtv. Do tego potrzeba mi 1080p24(25) lub
    1080i50, ale skoro tego nie rozumiesz, to chyba się nie dogadamy.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 54. Data: 2009-03-29 12:26:16
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał
    >>> kręcony. Co im zależało na tych 4 klatkach, z 1080p@24 byłby po prostu

    > Dorzucanie zbędnego trybu wideo to nie strzał w kolano, to beznadzieja :)

    Ale na pudełku można napisać, że kręci filmy ?
    Można.
    I git ; )

    adam

  • 55. Data: 2009-03-29 12:56:40
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 29 Mar, 13:04, d...@2...pl (Dariusz W.) wrote:

    > 17% wiecej to naprawde niewiele aby dociagnac obrobke ;)

    Jak cos idzie na granicy wydajnosci, to 17% to wlasnie dosc duzo..

    > Albo celowo to zrobili albo konstruktorzy tego procesora do idioci.

    Raczej celowo, gdyz w 5D II ten sam procek juz wyrabia 30fps w 1080p
    (chyba, ze to inna wersja digic 4?). Choc rownie mozliwe, ze
    ograniczaja inne elementy, na ktorych oszczedzono, procek to nie
    wszystko. Nawet jesli nie jest to celowe dzialanie, to z tymi idiotami
    juz przesadziles..

  • 56. Data: 2009-03-29 13:26:46
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
> [...]
    > I że ten sam materiał mam w hdtv. Do tego potrzeba mi 1080p24(25) lub
    > 1080i50, ale skoro tego nie rozumiesz, to chyba się nie dogadamy.

    Zły canon, dał tryb, a nie powinien! :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 57. Data: 2009-03-29 13:27:49
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Sergiusz Rozanski wrote:

> [...]
    > I że ten sam materiał mam w hdtv. Do tego potrzeba mi 1080p24(25) lub
    > 1080i50, ale skoro tego nie rozumiesz, to chyba się nie dogadamy.

    No nie rozumiem, dlaczego na siłę trzeba konwertować do tych 25fps,
    skoro odtwarzacze sobie spokojnie radzą z 30fps (te komputerowe, z takim
    odtwarzaczem pod telewizor nie miałem do czynienia).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 58. Data: 2009-03-29 14:00:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
    > Pozwól że je chcę nagrywać tak aby szło z tego zrobić jeszcze dobre dvd

    Tylko po co? DVD coraz mniej się liczy, przyszłość to komputer z jednym
    programem kombajnem portable o zamkniętej na zewnątrz architekturze w
    stylu vlc czytający wszystko z wielkim ekranem/rzutnikiem.
    Przeskoczyłem magnetowid, przeskoczyłem też i stacjonarne odtwarzacze -
    te ciągłe problemy z formatami, reklamami, brakiem możliwości poprawy
    obrazu w locie, dziękuję :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 59. Data: 2009-03-29 14:39:14
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.03.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > Przeskoczyłem magnetowid, przeskoczyłem też i stacjonarne odtwarzacze -
    > te ciągłe problemy z formatami, reklamami, brakiem możliwości poprawy

    I 20fps Ci wystarczy? A po 2 co proponujesz abym był pewny że każdy to
    odtworzy? Piszesz o przyszłości, zgoda. Ja piszę o terażniejszości i
    bliskiej przeszłości (dvd pal).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 60. Data: 2009-03-29 15:51:21
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    arti pisze:
    > Raczej celowo, gdyz w 5D II ten sam procek juz wyrabia 30fps w 1080p
    > (chyba, ze to inna wersja digic 4?).

    Ta sama, tyle że podwójnie.
    500D ma jeden digic4, 5DII ma dwa.

    > Choc rownie mozliwe, ze
    > ograniczaja inne elementy, na ktorych oszczedzono, procek to nie
    > wszystko. Nawet jesli nie jest to celowe dzialanie, to z tymi idiotami
    > juz przesadziles..

    Jeju no - mikrofon jest o kant tyłka, brak jakiegokolwiek AF w trakcie
    kręcenia, snużenie jak nieszczęście i żelki, do tego wszystko w kodeku,
    który nie nadaje się do rozsądnej obróbki.. A wy się czepiacie czterech
    klatek :)
    Wszystko po to żeby napisać 500D ma, a najkon w D90 niet. :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \