  • Data: 2009-03-30 12:23:07
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Ale właśnie to co proponuję to rozwiązanie problemów na tzw. zawsze i
    > znaczne uproszczenie życia.
    > Kupujemy jakąś paczuszkę >=celeron 1G, żeby miała wyjście na telewizor,
    > stawiamy windows (ktoś go jeszcze nie zna?), vlc i koniec balu.
    > Odtąd wszystkie marketowe, audiofilskie, bazarowe i pożyczone krążki
    > złote, srebrne, niebieskie a także pendrajwy i inne klepsydry nie
    > sprawią problemu tylko po prostu zadziałają.
    > I kurzu będzie mniej, i kabelków...

    1. Windowsy kosztują więcej niż cała Manta.
    2. Taki uniwersalny składak nie może być tańszy w produkcji niż sprzęt
    dedykowany pod konkretny standard.
    3. Żeby nadążać za nowymi standardami musiałby mieć łącze internetowe.
    4. Za pięć lat i tak będziesz musiał go upgrade'ować, bo mu jakiegoś
    ficzeru hardwareowego zabraknie.

    > Ja sobie myślę jednak, że problem polega na tym, iż fajnie na gwiazdkę
    > kupić sobie jakieś nowe coś, co można ustawić na tym czymś z poprzedniej
    > gwiazdki :)

    5. No właśnie.

    --
    Mirek