  • Data: 2009-04-03 08:51:46
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:
> [...]
    >>> 2. "mikro" Full HD
    > Że co, że Tobie niepotrzebne? To kupuj :-)
    > Ktoś w końcu musi sfinansować R&D następnego modelu.

    Ale te wady jak widać są wysoko osobliwe.
    Są tacy, którzy nigdy nie zmniejszą jakości i rozmiaru zdjęcia. Tym
    bardziej rawów.
    Full HD bez czterech klatek lepsze jest od deko doklatkowanego HD Ready
    i fajnie, że jest w porównaniu do opcji że go nie wsadzają.
    Co do LCD dawniej też bym tak powiedział - nieodchylany nie ma sensu z
    LV. Dzisiaj jestem pewien, że aparat z wbudowanym ma znacznie lepszą i
    solidniejszą konstrukcję, a odchylalność będzie o wiele przyjemniejsza z
    ekranem na kablu.
    Oczywiście każdy może wymagać czegoś innego, ale znów nie popadajmy w
    rasizm specyfikacji :) 500D jest w oczywisty sposób lepszy od każdego
    poprzedniego canona z tej serii, chociażby ekran LCD hi-res (no i
    właśnie - dla mnie to wyjątkowo miła sprawa, choć ktoś inny powie, że
    dla niego bez znaczenia).

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \