  • Data: 2009-03-30 15:40:47
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.03.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > Zapowiada się w ciągu 10 lat coś, czego nie pociągnie najtańszy
    > dzisiejszy procesor? Chyba jako dema do ściągnięcia z sieci.
    > Filmy full hd wciąż są czymś egzotycznym, że w praktyce większość ludzi
    > tego nie widziała.

    Robi się mniej egzotyczne bo coraz więcej na bd wyłazi.

    > Wszystko mity...
    > Peceta z 1g celeron można mieć za przysłowiową stówę. Linuksa darmo.
    > Zasilacz z cichym wiatrakiem po prostu się wybiera i kosztuje tyle samo
    > czyli kilkadziesiąt złotych.

    Dziesiątdziesięć jak to powiedział Czesio ;)

    > Dam fajny przykład, o co mi chodzi w tym wszystkim (choć dotyczy czegoś
    > innego).

    > [..]

    A połowa komórek ma z boku przycisk dyktafonu :) przycikasz nagrywa, raz
    jeszcze przestaje :) Ale ok, moja 2 połowa ma taki dyktafon sony na
    mikrocasette co to na 1 paluszku nagrywał tydzień wykładów :) wiem jak
    jest.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***