  • Data: 2009-03-30 12:39:17
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.03.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > Ale właśnie to co proponuję to rozwiązanie problemów na tzw. zawsze i
    > znaczne uproszczenie życia.

    Na tzw zawsze to się okaże że za rok to 'zawsze' trzeba zmodernizować, bo
    nie ciągnie kodeka jakiegoś itd. A uproszczenie życia z Windows? Miej szacunek dla
    mojego monitora i nie rozśmieszaj bez uprzedzenia :D Rozumiem linux i
    mplayer (czy vlc bo też jest), uprości życie w stabilności i komforcie, ale
    wymaga nieprzeciętnej wiedzy na starcie (ta wiedza jest z resztą w połowie
    dvd gdzie jakiś skrawek linuxa siedzi).

    W kontrze:
    Kupujesz mante dvd i za 2 lata next bo tamta już nie czyta 30% z przyczyn
    sprzętowych i 30% z przyczyn kodekowych i już. Wydajesz na to 100-200zł,
    a takie pc na starcie 300zł+windows(300zł) i co rok dwa 2-3 stówy na
    grafikę/procek/wszystko ;) i hałasuje pod tv (wiem może nie hałasować, ale
    wtedy 300zł to trzeba dać za cichy zasilacz a gdzie reszta? ;)

    W tym roku będą za 300zł netplayery z mkv i hdmi i to będzie nowy trend ;)
    z tesztą ontopic z hdd i odtwarzaniem zdjęć na hd (fajny magazyn do zdjęć i
    slajdów w domu).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***