    Date: Mon, 11 Aug 2014 09:21:00 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy iPhone6
    <ls5389$85q$1@dont-email.me> <53e61b6e$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <ls57ss$4g7$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5br0$tge$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5gsf$c4$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5kmc$qib$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e67713$0$2700$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e79aec$0$2746$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e7a5c7$0$2858$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e82759$0$2774$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>

    On 8/11/2014 12:00 AM, Budzik wrote:
    > Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > Zarabiajacych ponad milion rocznie.

    a teraz powiedz mi ilu z nich przetestował Santorski i Warski i porównał
    z z grupami o innym dochodzie.

    a wracając do twojego wcześniejszego postu, stwierdzenia "amerykanie
    to", "rosyjscy uczeni to" jest dość częste w popularnej prasie. to takie
    frazy wytrychy, które maja uwierzytelniać tezę autora. była w tym
    artykule referencja na jakie badania się powołuje? to raz, dwa radość, z
    życia którą przynosi większa ilość zarabianych pieniędzy, jest tak
    ogólna, ze nie za bardzo wiadomo jak to komentować. zaspokajanie
    podstawowych potrzeb również, bo smartfon nie jest podstawową potrzebą.
    oba te twierdzenia, sa sprzeczne z logika i z tym co widać. w myśl ich
    tezy jeśli byś zarabiał 150k$, to nie miałbyś parcia, żeby zarobić
    200k$. a jakbyś zarabiał 200k$ to nie starałbyś sie o awans na wyższe
    stanowisko, albo szukał pracy w innej firmie oferującej wyższe
    wynagrodzenie. doprawdy nie wiem skąd ci twoi psychologowie wyciągnęli
    takie konkluzje. może tak jest na rynku polskim gdzie często jeszcze sie
    idzie do pracy, w tej same pracuje i w niej umiera po pięćdziesięciu
    latach. ale wtedy nie powinno się operować dolarami i przywoływać
    amerykanów. <rs>