  • Data: 2014-08-12 00:33:05
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > odrobina kultury powinna nakazywać podawanie źródeł, jeśli się o nie
    > prosi. prawda? a nie: "a idź sobie poszukaj w internecie".

    Alez ja podałem zródło: Tobie się ono nie podoba i pytasz o zródło zródła.
    Gdybym podawał cytat z pana Miecia spod sklepu to można by się zastanawiać
    nad wiarygodnością.
    Czy muszę się zastanawiać nad zródłami Santorskiego? Mysle, ze i tak on
    lepiej je zinterpretuje niż ja.

    > myślisz, ze jest nieomylny? zapewniam cię, ze nie i w swojej karierze
    > popełnił masę błędów, choć ma te dobrą cechę, ze się na nich uczy.

    Mysle, ze moze sie mylic.
    Ale mysle, ze z duzo wiekszym prawdopodobienstwem ma racje.
    Wiem na pewno ze nie mam kwalifikacji aby podwazac jego wnioski.

    > bo mnie nie prosiłeś. ja natomiast prosiłem i doczekałem się, tylko
    > tego, ze Santorski to wyrobione nazwisko.

    Alez oczywiscie ze pytałem o zródło. W sposób ironiczny ale jednak...

    > wlasnie o to mi chodzi, żebyś podał swoje źródła, żeby je można było
    > porównać. ty podajesz cytat z pożałowania godnego portalu, w który
    > niejako Santorski wspomina badania amerykanów. sorry, ale za duży
    > jestem na takie myki.

    Cóż, ja tu nie pisze pracy doktorskiej.
    Jeżeli nie satysfakcjonuje cię cytat z Santoskiego - trudno.
    Wskaz ze sie myle, bede szukał dalej.
    Na razie jest tak, ze ja podałem zródło. Takie a nie inne ale jednak.
    A Ty podwazyłes teze. Ot tak.

    > wspominałeś, ze ci się dobrze powodzi, ale nie podejrzewam cie o
    > posiadanie uniwersytetu w Berkeley.

    Ja wspominałem?
    Zaczynam czuć opary absurdu...

    > rozmowa zeszła zupełnie OT. nie sadze, żeby warto było ja ciągnąc,
    > chyba ze przywołasz konkretne badania amerykanów, na które powołuje
    > się Santorski. to by mogło być nawet ciekawe, ale cudu nie oczekuję.

    Wzajemnie.