  • Data: 2014-08-12 08:50:03
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-09 15:32, Pszemol pisze:

    > Czemu 600zł a nie np. 500zł? Czemu nie 700zł?
    > Jak doszedłeś do wysokości tej granicy?
    > Emocjonalnie? Racjonalnie? Jakie kryteria?
    >
    > Jaką wagę przy wyborze ma ta granica? Chyba
    > niezbyt dużą, skoro zdecydowałeś się na dopłatę...

    Wszystko ma swoja granicę, którą można przekroczyć tylko w akcie
    desperacji. Ja wyceniłem wartość telefonu na co najwyżej 600zł i nie
    widzę najmniejszej potrzeby zwiększania bądź zmniejszania tego limitu.
    Przy tej transakcji kiedy zdecydowałem się przepłacić, to akurat w
    sklepie był rozpakowany egzemplarz. poklikałem, dokładnie się
    przyjrzałem, no i spodoał mi się na tyle że zrobiłem odstępstwo, od
    wyznaczonego limitu.

    > Co sprawiło że zdecydowałeś się na dopłatę 250zł
    > powyżej swojej granicy? Czy gdybyś kupił telefon
    > "na raty" to granica byłaby wyższa czy taka sama?
    > Innymi słowy: przeraża Cię gdy koszt telefonu jest
    > zaprezentowany jako jednorazowa kwota a gdyby
    > był rozpisany na raty lub ukryty w abonamencie
    > to już przełknąłbyś to łatwiej?

    Jak powyżej - sakramencko spodobał mi się.

    Zakupy "na raty" nie wchodzą w rachubę, nie dotyczy to telefonów, ale
    ogólnie wszystkiego.

    Owszem, chyba faktycznie przeraża mnie cena powyżej 600zł za coś co jest
    tylko telefonem.