    Date: Sat, 09 Aug 2014 12:54:30 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy iPhone6

    On 8/9/2014 12:37 PM, Dylon wrote:

    > Raczej to zdanie wynika z faktu, że ludzie liczą całościowy koszt
    > użytkowania, a nie tylko cenę telefonu.
    > Ile wartościowych aplikacji masz za darmo w apple store? Porównaj to z
    > google play.

    1. no ile? zdecydowaną większość appów na androida, które mam
    zainstalowane na telefonie z musiałem zapłacić.
    2. a ile z nich używasz? ile z nich używa przeciętny użytkownik?
    3. nie sadze, żeby śmieszny koszt appów, był w dyskusji o jakości
    urządzenia silnym argumentem. tym bardziej biorąc pod uwagę koszt
    topowych telefonów i abonamentu. <rs>