  • Data: 2014-08-09 19:10:49
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA384C06842AC8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > To znaczy ze nigdy nie jest tak, ze na wszystko cię stać.
    > Trzeba wybierać.

    Bułki też kupujesz te tańsze a nie te które Ci smakują?

    > Podobno ta granica zanika przy zarobkach rzedu 150tys dolarów rocznie.

    Granica ta jest chyba różna dla różnej klasy sprzętu...
    Nie wierzę aby gościa z zarobkami rzędu 150tyś stać już było np.
    na ferrari więc jestem przekonany że wybiera tańsze samochody
    ale już w kwestiach tańszych rzeczy, jak laptopy czy smartfony
    może nie być już tak pod wpływem ich ceny.

    > Nie uzywałem.
    > Znaczy uzywałem przez kilka tygodni s3 w czasach jak był nowością.
    > Czy był duzo lepszy od mojego samsunga i9001.
    > Był. Ale to dlatego, ze ten moj to jakis nieudany przypadek :)
    > Natomiast czy oferował coś ponadprzecietnego?
    > Nie zauwazyłem.

    No ale właśnie o to chodzi, że cudów żadnych nie ma...
    Lepszy smartfone jest po prostu lepszy - tyle.

    > Czasami jest, czasami nie ma.
    > Powodem moze byc np. bezpieczenstwo.
    > Kiedys powodem kupowania nowego była bezawaryjnosc. A teraz...

    Wśród "bezpiecznych" samochodów też masz drogie i tanie...
    Też musisz wybierać.

    > Czyli kilka zł miesiecznie? To rzeczywiscie byłoby bardzo akceptowalne.
    > Ktorych z naszych opów cos takiego ma?
    > A moze trzeba sie osobno zgłosic do jakiegos TU?

    Nie wiem który w Polsce to robi... Ja mieszkam w USA i tu mam abonament.

    > Mimo wszystko uwazam to za czepianie sie słówek.
    > Inwestowanie było uzyte tylko w sensie wydawania pieniedzy, nie w sensie
    > oczekiwanych zysków.

    I dlatego zaprotestowałem bo właśnie nie każde wydawanie pieniędzy
    jest inwestowaniem, nie są synonimem i warto tego nie mylić.

    Ja też nie, uwierz mi :-)