  • Data: 2014-08-09 19:21:02
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    news:53e65249$0$2672$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.
    com...

    > 1. no ile? zdecydowaną większość appów na androida, które mam
    > zainstalowane na telefonie z musiałem zapłacić.
    > 2. a ile z nich używasz? ile z nich używa przeciętny użytkownik?

    Otóż to - naprawdę wartościowych aplikacji jest niewiele na obu
    platformach a ich koszt w sumie też nie jest porównywalny do
    kosztu zakupu nowej słuchawki.

    > 3. nie sadze, żeby śmieszny koszt appów, był w dyskusji o jakości
    > urządzenia silnym argumentem. tym bardziej biorąc pod uwagę koszt topowych
    > telefonów i abonamentu. <rs>

    Co może być istotne dla kogoś kto ma WIELE zakupionych apek
    to fakt, że licencja przeniesie się na nowy telefon po wymianie
    starego, a więc zmiana systemu oznacza nowe zakupy apek....
    I tak właśnie płatnymi apkami tworzy się wierną bazę klientów.
    Ale i tak czasem producent apki daje upust lub nie pobiera opłat
    od klientów którzy już kupili wersję apki pod inną platformę.