  • Data: 2014-05-24 20:50:50
    Temat: Re: nowe stawki dla posiadaczy TV
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-24 17:40, Malpy i Delfiny pisze:
    > ale wszyscy maja "mozliwosc"

    A dlaczego napisałeś w cudzysłowie? :-)

    Moja żona ma skierowanie na rehabilitację kręgosłupa. Terminy za kilka
    miesięcy. Ma czekać aż legnie w szpitalu, straci pracę ... ???

    Bardzo często nie opłaca się leczyć w NFZ ze względów ludzkich,
    logistycznych czy finansowych.
    Takie są realia.
    Ale "możliwość" jest. :-)

    > /siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u
    > lekarza "na NFZ" /

    Właśnie.

    W takim kontekście biadolenia na 10 zł bo przecież nie oglądam... są
    śmieszne.
    Pamięta ktoś ile na obywatela przypada kasy dla partii politycznych?
    Tak wiem. PO nie ma poparcia ale bardzo chce znieść dotację ;-)