  • 1. Data: 2014-05-24 08:05:05
    Temat: nowe stawki dla posiadaczy TV
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Właśnie czytam i podziwiam.
    Nowe stawki (no większe ciut niż poprzednio)
    a co byście się spodziewali,
    jak ktoś nie ma nic lepszego do roboty
    i koniecznie musi posiadać TV to zapłaci
    większy o 2,20 zł abonament za tv.
    Za radio tylko 0,60 drożej.
    Piszcie do swoich szafów o podwyżkę:-)
    http://media2.pl/media/111446-Od-2015-roku-wiecej-za
    placimy-za-abonament-RTV.html

    --
    paskuda03

  • 2. Data: 2014-05-24 10:10:45
    Temat: Re: nowe stawki dla posiadaczy TV
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    I tak ma być, to prawidłowy kierunek: "Polako-prostacy zawsze buntowali
    się przeciwko tzw. wrogowi" nie rozumiejąc, że patriotyzm=legalizm.
    Zamiast kilku programów, masz w NTC zapewnione 24.
    A mądry Polak podrapie się w głowę i przestanie płacić platformom SAT i
    kablówkom z 'niby' kontent w pakietach podstawowych i powie "pa!".
    A wtedy, jak w cywilizowanych krajach płatne pakiety będą zwierały
    rzeczywistą zawartość miast dublować to co jest w ramach abonamentu RTV.
    Wątpliwości, patrz darmowe kanały na Niemców i Brytyjczyków.
    To nie KRRiT, a dostawcy usług TV są passe.
    Nastał dzień 2014-05-24 08:05, paskuda03 donosi, że:

  • 3. Data: 2014-05-24 12:21:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 24.05.2014 10:10, sat_diver wrote:
    > I tak ma być, to prawidłowy kierunek:

    jak sie nie da wylapac tych nieuczciwych co powini placic a nie placa,
    to sie naklada kare na tych co placa uczciwie i podnosi sie im oplaty.

    zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 4. Data: 2014-05-24 13:02:24
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie naklada kare na tych co placa uczciwie i podnosi sie im oplaty.
    >
    > zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.

    Najuczciwszym byłoby to, co dla najjaśniejszych jest nie do pomyślenia -
    zakodowanie z mocy prawa wszystkich emisji i chcesz odbierać płać.
    I z mocy tegoż prawa każdy operator odstępuje pewien procent eurozłotych
    od każdego klienta który kupił usługę.
    Inne formy to barbarzyństwo, wszak mamy 21 wiek.
    Z drugiej strony każdy sposób na zdobycie kasy od obywateli jest dobry,
    im prostszy i bardziej niesprawiedliwy - tym lepszy :-)
    Zbój przydrożny Madej nie wybiera - od każdego bierze haracz :-)

    --
    paskuda03

  • 5. Data: 2014-05-24 13:53:00
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-05-24 13:02, paskuda03 donosi, że:

> [...]
    > Najuczciwszym byłoby to, co dla najjaśniejszych jest nie do pomyślenia -
    > zakodowanie z mocy prawa wszystkich emisji i chcesz odbierać płać.
    Tak - to się nazywa FTV - FreeToView

  • 6. Data: 2014-05-24 13:55:28
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-05-24 12:21, Malpy i Delfiny donosi, że:> On
    > jak sie nie da wylapac tych nieuczciwych co powini placic a nie placa,
    > to sie naklada kare na tych co placa uczciwie i podnosi sie im oplaty.
    > zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.
    Da się, tylko się nie chce (od 25 lat)... Interes płatnych nadawców???

  • 7. Data: 2014-05-24 17:24:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-24 12:21, Malpy i Delfiny pisze:
    > zaiste, wlasciwy kierunek ma nasza wlaaadza.

    To jeszcze nic. Urzędy skarbowe ścigają tych z których łatwo pobrać.
    Taki emeryt a właściwie jego renta/emerytura co wprawdzie podlega już
    pod zwolnienie z abo. ale nie dopełnił formalności (np. poinformowania
    że ma XX lat) jest najlepsiejszy :-)

    Ciekawe ilu jeszcze kadencji sejmu będzie potrzeba żeby zrobić z tym
    porządek. Porządek to znaczy albo rybki albo akwarium. Likwidujemy
    finansowanie państwowej tv (podobnie jak partii politycznych służby
    zdrowia...) albo wszystkim po równo przywalamy podatek.

    Że niby nie wszyscy oglądają? A wszyscy się leczą?

  • 8. Data: 2014-05-24 17:40:46
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 24.05.2014 17:24, z wrote:

    > Że niby nie wszyscy oglądają? A wszyscy się leczą?

    ale wszyscy maja "mozliwosc"

    /siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u
    lekarza "na NFZ" /

  • 9. Data: 2014-05-24 20:50:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-24 17:40, Malpy i Delfiny pisze:
    > ale wszyscy maja "mozliwosc"

    A dlaczego napisałeś w cudzysłowie? :-)

    Moja żona ma skierowanie na rehabilitację kręgosłupa. Terminy za kilka
    miesięcy. Ma czekać aż legnie w szpitalu, straci pracę ... ???

    Bardzo często nie opłaca się leczyć w NFZ ze względów ludzkich,
    logistycznych czy finansowych.
    Takie są realia.
    Ale "możliwość" jest. :-)

    > /siegajac pamiecia wstecz 10 lat nie potrafie sobie przypomniec wizyty u
    > lekarza "na NFZ" /

    Właśnie.

    W takim kontekście biadolenia na 10 zł bo przecież nie oglądam... są
    śmieszne.
    Pamięta ktoś ile na obywatela przypada kasy dla partii politycznych?
    Tak wiem. PO nie ma poparcia ale bardzo chce znieść dotację ;-)

  • 10. Data: 2014-05-24 22:23:17
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 24.05.2014 20:50, z wrote:

> [...]
    > miesięcy. Ma czekać aż legnie w szpitalu, straci pracę ... ???
    >
    > Bardzo często nie opłaca się leczyć w NFZ ze względów ludzkich,

    Teoretyczna.

    Caly ten cyrk na wiejskiej powinien leczyc sie tak jak szary obywatel.
    Wtedy szybko by pozmieniali.

    > Właśnie.
    >
    > W takim kontekście biadolenia na 10 zł bo przecież nie oglądam... są
    > śmieszne.

    Nie. Chodzi o zasady -- place za to, czego uzywam, nie widze sensu
    placic za cos, czego nie uzywam.

    10 x 10 to juz 100, a 100 x 10 to juz 1000.

    Czyli jak 100 rzeczy nie uyzwam, a za kazda place "grosze" to jednak
    wychodzi duzo ;)