eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowanowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :( › Re: nowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :(
  • Data: 2010-02-15 09:54:40
    Temat: Re: nowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :(
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Feb., 10:40, dobrov <d...@i...pl> wrote:

    > Ok, Zrobię na iso 100 z lampą.
    > Ale zakładając, że jednak będzie takie samo mydło - czy sądzisz, że da się w
    > serwisie uzyskać jakąś regulację, która to poprawi?

    rozdzielczosci nie,
    ale mozesz probowac reklamowac.

    o ile wystpilby jakies stale bledy ostrzenia to tak , ale z tych zdjec
    nie wyglada zeby ta sigma cierpiala na te przypadlosc.

    z nikonem ta sigma to srednia polka , tak wynika z pomiarow ktore
    mam .
    nie powinna pracowac tragicznie .
    obawiam sie ze taki wynik to ona daje na codzien - takie sa te
    obiektywy.+ tanie dslr,y

    co ciekawe sigma 18-250 os hsm dla N daje nieznacznie lepszy wynik
    od tej , ktora masz.ale pomierzone z nd300 ( nie mam pomiarow dla
    nd5000).

    wydaje mi sie , ze lekkie podostrzenie i resampling w dol uczyni ten
    obiektyw uzywalny - ale w wielu przypadkach dostalbys lepszy
    subiektywnie wynik z kompakta lub hybrydy.
    No tak jest w tanich dslr- ostrzegam przed ich zakupem zawsze , i na
    ogol obrywam od nieswiadomych posiadaczy - lub nieposiadaczy
    teoretykow.