eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowanowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :(Re: nowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :(
  • Data: 2010-02-15 11:18:55
    Temat: Re: nowa sigma 18-125 bardziej mydlana od starego canon-a A95 :(
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-15 12:10:56 +0100, dobrov <d...@i...pl> said:

    > Zakładam, że wcale bo tak właśnie kazałem przetwarzać.

    No to tymbardziej.
    A się mi jeszcze tak przypomniało - niemal wszystkie zoomy mają swoje
    słabsze i mocniejsze ogniszkowe, spróbuj zrobić testy na całym
    zakresie, np. 18-30- 50-80-100-125.

    > Myślisz, że wyostrzanie z canona mnie oszukuje?

    Może tak być. Na tych zdjęciach widać, że Nikon wcale nie daje mniej
    detalu, a wręcz miejscami nawet więcej, ale jest on zaprezentowany w
    mydlany sposób. Wystarczy moceniejszy kontrat, aby zdjęcie wydawało się
    ostrzejsze.

    > Ok, może walnę z nikona do raw+jpg najwyższej jakości i porównam oba.

    Dobry pomysł.

    de Fresz