  • Data: 2017-09-01 13:16:14
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Kolega z pracy (lata 83-86) zajmował się naprawianiem odbiorników
    > satelitarnych. Mówił, że ludzie nie posiadający zezwoleń (bo tylko
    > partyjni mogą dostać) montują anteny pod drewnianym dachem aby nie
    > rzucało się w oczy.

    Czyli jednak można. Problem rzucania się w oczy jest jak dla mnie
    problemem ważnym. Szpetne są te a nteny, a nikomu nie zależy na
    ukryciu szpetoty. Może nawet przeciwnie, co może być pozostałością
    po czasach "patrzcie sąsiedzi, stać mnie na telewizję satelitarną".
    A tu czasem wystarczy chwilę pomysleć i przymocować talerz na przykład
    za balustradą balkonu.

    --
    Jarek