  • Data: 2017-09-01 14:11:58
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-01 o 13:49, J.F. pisze:
    > No coz, zalezy czego sie boisz.
    > Ja chyba najbardziej tego, ze kiedys jacys zdolni studenci skleca
    > system, ze jeden przylozy mi telefon do kieszeni, a drugi w tym czasie w
    > kasie zaplaci.

    Prawdopodobieństwo takiego ataku uważam, za znikome w porównaniu z
    prawdopodobieństwem kradzieży kieszonkowej.
    Nie wiem, czy w protokół komunikacji czytnika z kartą można wstawić
    jakieś opóźnienia po stronie karty. Jeśli nie można to taki atak w ogóle
    byłby niemożliwy.

    Chciałbym po prostu, aby skorzystanie z mojej karty bez znajomości PINu
    było niemożliwe.

    > I to juz chyba bedzie "wlamanie" :-)
    >
    > Na to moglby pomoc prosty wylacznik na karcie - wyciagam, naciskam i
    > wlaczam - dziala. Puszczam - nie dziala.
    > A moze kupic metalowy portfel ? :-)

    https://www.we-online.com/web/en/wuerth_elektronik/s
    tart.php
    Poszukaj 364001
    Wytnij z tego dwa kawałki wielkości karty i trzymaj karty między tym.
    P.G.