  • Data: 2017-09-01 10:35:54
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-31 o 23:13, J.F. pisze:

    > Moze nie tyle zezwolenie na posiadanie, co zezwolenie nabycia
    > bezposrednio w fabryce, serii probnej, poza rozdzielnikiem w pierwszym
    > roku itp.
    >
    > No chyba, ze juz wtedy ZAIKS chcial miec pod kontrola :-)

    Ja to rozumiałem, że nagle obywatel dostał do ręki narzędzie pozwalające
    mu np. zarejestrować rozmowę z urzędnikiem czy milicjantem. W państwie
    totalitarnym tych którzy mają takie możliwości trzeba mieć pod kontrolą.
    Ale, że wszystko bazuje na nie potwierdzonym tym, co wtedy usłyszałem
    więc chyba nie ma co wyciągać wniosków.

    Inna rzecz, której byłem pewien, ale teraz zaczynam wątpić to że jak
    weszły odbiorniki satelitarne to też nie każdemu było wolno.
    P.G.