eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyno..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usdRe: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
    Date: Fri, 25 Nov 2011 07:12:21 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <janbk4$bqr$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jajrj3$gd2$1@usenet.news.interia.pl> <jak84d$mbq$1@inews.gazeta.pl>
    <jakgp4$gl5$1@usenet.news.interia.pl> <jale73$o4v$1@inews.gazeta.pl>
    <jam7n9$a0d$1@usenet.news.interia.pl> <jan2bh$jfd$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1322201540 12123 79.187.111.26 (25 Nov 2011 06:12:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Nov 2011 06:12:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <jan2bh$jfd$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2416262
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-25 04:34, Michał pisze:
    >>> 201mph= 323.5km/h
    >>>
    >>> pozdrawiam.
    >>>
    >>
    >> Pewnie masz racje. Pytanie tylko jaka tam jest zawiecha, jak to
    >> się trzyma drogi itp. Ja w C63 nie zdjąłem kagańca, bo IMO 250
    >> to w zupełności wystarcza. Powyżej 300 raz się odważyłem GT3 RS'em
    >> I mi wystarczy. Phateon? Jakoś mnie taka cegła zupełnie nie kręci.
    >
    > Pewnie rewelacyjnie i pewnie coś z cegły ma jak się komp zawiesi ;)

    Ja nie twierdze, że fejton jest taki se. Pewnie jest to super auto.
    Mnie osobiście jakoś się mało podoba. Ale co do Bentleya to mnie
    przekonałeś. Może teraz po tym W216 zawinę takie coś.

    Co do aktywnego zawieszenia, to W215 miało hydraulikę. Normalna pompa
    olejowa na 150 atm. Zespoły zaworowe i amortyzatory z siłownikami.
    Tamto zawieszenie było rewelacyjne, ale drogie w produkcji i równie
    drogie w serwisowaniu. Około 2007 roku wymieniłem prawie kompletne
    w Cl500 to cena powalała.

    Teraz W216, ma zawieszenie z Citroena. Pneumatyczne. I niestety to jest
    już coś zupełnie innego. Nie da się porównać do hydrauliki. :( :( :(

    No ale życie: tną koszty i tyle.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: