-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Date: Fri, 25 Nov 2011 07:12:21 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 31
Message-ID: <janbk4$bqr$1@usenet.news.interia.pl>
References: <jajrj3$gd2$1@usenet.news.interia.pl> <jak84d$mbq$1@inews.gazeta.pl>
<jakgp4$gl5$1@usenet.news.interia.pl> <jale73$o4v$1@inews.gazeta.pl>
<jam7n9$a0d$1@usenet.news.interia.pl> <jan2bh$jfd$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1322201540 12123 79.187.111.26 (25 Nov 2011 06:12:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Nov 2011 06:12:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
In-Reply-To: <jan2bh$jfd$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2416262
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-25 04:34, Michał pisze:
>>> 201mph= 323.5km/h
>>>
>>> pozdrawiam.
>>>
>>
>> Pewnie masz racje. Pytanie tylko jaka tam jest zawiecha, jak to
>> się trzyma drogi itp. Ja w C63 nie zdjąłem kagańca, bo IMO 250
>> to w zupełności wystarcza. Powyżej 300 raz się odważyłem GT3 RS'em
>> I mi wystarczy. Phateon? Jakoś mnie taka cegła zupełnie nie kręci.
>
> Pewnie rewelacyjnie i pewnie coś z cegły ma jak się komp zawiesi ;)
Ja nie twierdze, że fejton jest taki se. Pewnie jest to super auto.
Mnie osobiście jakoś się mało podoba. Ale co do Bentleya to mnie
przekonałeś. Może teraz po tym W216 zawinę takie coś.
Co do aktywnego zawieszenia, to W215 miało hydraulikę. Normalna pompa
olejowa na 150 atm. Zespoły zaworowe i amortyzatory z siłownikami.
Tamto zawieszenie było rewelacyjne, ale drogie w produkcji i równie
drogie w serwisowaniu. Około 2007 roku wymieniłem prawie kompletne
w Cl500 to cena powalała.
Teraz W216, ma zawieszenie z Citroena. Pneumatyczne. I niestety to jest
już coś zupełnie innego. Nie da się porównać do hydrauliki. :( :( :(
No ale życie: tną koszty i tyle.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.11 14:03 Chris
- 25.11.11 23:57 Bydlę
- 30.11.11 23:34 Michał
- 30.11.11 23:48 Przemysław Czaja
- 30.11.11 23:52 Przemysław Czaja
- 01.12.11 00:51 gadacz
- 01.12.11 01:15 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A