-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: nisza rynkowa?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jef704$r87$1@inews.gazeta.pl>
Date: Mon, 9 Jan 2012 20:34:40 +0100
Message-ID: <138v3vga1zbss$.bngpajn77g7d.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.44.220
X-Trace: 1326137681 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1456 83.11.44.220:39357
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2425812
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 09 Jan 2012 18:09:23 +0100, AL wrote:
> chcialbym kupis auto obejmujace swoja idea dwa segmenty rynku:
>
> 1. srodek a'la VAN/mini VAN - tylko srodek, czyli kazdy fotel powinien
> byc oddzielny (przesuwalny/demontowalny), a sam srodek powinien byc w
> tonacji jasnej
> (np. a'la Picasso)
>
> 2. naped 4wd (prawdziwya nie dolaczany na chwilke)
> (np. a'la GrandVitara - nie gorszy, czyli posiadajacym blokade
> dyferencjalow i reduktor)
Chyba też bym wolał napęd na 3 dyfrach, bo dołączane napędy pierwszych
generacji były tragiczne, ale podobno obecnie to już się całkiem dobrze
sprawdza.
A reduktor to też żaden szał - no chyba że faktycznie jakieś przeprawy tym
robisz.
W Vitarze włączając reduktor włączasz też pełną blokadę środkowego dyfra,
więc nawet jest nieprzydatny np. przy holowaniu itp.
Do tego włączając reduktor wyłącza się kontrola trakcji, która w połączeniu
z tym napędem akurat całkiem się sprawdza hamując koła które zaczynają się
kręcić (bo LSD i blokada jest tylko w centralnym dyfrze).
Bo tak to z tych większych samochodów z dobrym napędem to pewnie dopiero
Land Rovery albo Toyota LC, ale to Ci wyskakuje poza budżet.
Z mniejszych wspomniana Vitara albo np. Outback/Forester, ale tu z kolei
nie oczekuj w środku pałaców :)
> Zapodalem dwa przyklady aut, nad ktorymi sie obecnie waham przy wyborze:
> - srodek - pasuje mi wlasnie z Picasso
Ale to pewnie nie ma takeigo napędu jaki byś chciał.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.12 20:45 mister
- 09.01.12 21:00 Qlfon
- 09.01.12 23:03 to
- 09.01.12 23:07 AL
- 10.01.12 00:08 Tomasz Pyra
- 10.01.12 00:28 Przemysław Gubernat
- 10.01.12 01:08 Maciek
- 10.01.12 01:20 AL
- 11.01.12 22:03 scobowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=