-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: nisza rynkowa?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jef704$r87$1@inews.gazeta.pl>
Date: Mon, 9 Jan 2012 20:34:40 +0100
Message-ID: <138v3vga1zbss$.bngpajn77g7d.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.44.220
X-Trace: 1326137681 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1456 83.11.44.220:39357
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2425812
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 09 Jan 2012 18:09:23 +0100, AL wrote:
> chcialbym kupis auto obejmujace swoja idea dwa segmenty rynku:
>
> 1. srodek a'la VAN/mini VAN - tylko srodek, czyli kazdy fotel powinien
> byc oddzielny (przesuwalny/demontowalny), a sam srodek powinien byc w
> tonacji jasnej
> (np. a'la Picasso)
>
> 2. naped 4wd (prawdziwya nie dolaczany na chwilke)
> (np. a'la GrandVitara - nie gorszy, czyli posiadajacym blokade
> dyferencjalow i reduktor)
Chyba też bym wolał napęd na 3 dyfrach, bo dołączane napędy pierwszych
generacji były tragiczne, ale podobno obecnie to już się całkiem dobrze
sprawdza.
A reduktor to też żaden szał - no chyba że faktycznie jakieś przeprawy tym
robisz.
W Vitarze włączając reduktor włączasz też pełną blokadę środkowego dyfra,
więc nawet jest nieprzydatny np. przy holowaniu itp.
Do tego włączając reduktor wyłącza się kontrola trakcji, która w połączeniu
z tym napędem akurat całkiem się sprawdza hamując koła które zaczynają się
kręcić (bo LSD i blokada jest tylko w centralnym dyfrze).
Bo tak to z tych większych samochodów z dobrym napędem to pewnie dopiero
Land Rovery albo Toyota LC, ale to Ci wyskakuje poza budżet.
Z mniejszych wspomniana Vitara albo np. Outback/Forester, ale tu z kolei
nie oczekuj w środku pałaców :)
> Zapodalem dwa przyklady aut, nad ktorymi sie obecnie waham przy wyborze:
> - srodek - pasuje mi wlasnie z Picasso
Ale to pewnie nie ma takeigo napędu jaki byś chciał.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.12 20:45 mister
- 09.01.12 21:00 Qlfon
- 09.01.12 23:03 to
- 09.01.12 23:07 AL
- 10.01.12 00:08 Tomasz Pyra
- 10.01.12 00:28 Przemysław Gubernat
- 10.01.12 01:08 Maciek
- 10.01.12 01:20 AL
- 11.01.12 22:03 scobowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi