eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynisza rynkowa?Re: nisza rynkowa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: nisza rynkowa?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jef704$r87$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Mon, 9 Jan 2012 20:34:40 +0100
    Message-ID: <138v3vga1zbss$.bngpajn77g7d.dlg@40tude.net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.44.220
    X-Trace: 1326137681 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1456 83.11.44.220:39357
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2425812
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 09 Jan 2012 18:09:23 +0100, AL wrote:

    > chcialbym kupis auto obejmujace swoja idea dwa segmenty rynku:
    >
    > 1. srodek a'la VAN/mini VAN - tylko srodek, czyli kazdy fotel powinien
    > byc oddzielny (przesuwalny/demontowalny), a sam srodek powinien byc w
    > tonacji jasnej
    > (np. a'la Picasso)
    >
    > 2. naped 4wd (prawdziwya nie dolaczany na chwilke)
    > (np. a'la GrandVitara - nie gorszy, czyli posiadajacym blokade
    > dyferencjalow i reduktor)

    Chyba też bym wolał napęd na 3 dyfrach, bo dołączane napędy pierwszych
    generacji były tragiczne, ale podobno obecnie to już się całkiem dobrze
    sprawdza.
    A reduktor to też żaden szał - no chyba że faktycznie jakieś przeprawy tym
    robisz.
    W Vitarze włączając reduktor włączasz też pełną blokadę środkowego dyfra,
    więc nawet jest nieprzydatny np. przy holowaniu itp.
    Do tego włączając reduktor wyłącza się kontrola trakcji, która w połączeniu
    z tym napędem akurat całkiem się sprawdza hamując koła które zaczynają się
    kręcić (bo LSD i blokada jest tylko w centralnym dyfrze).


    Bo tak to z tych większych samochodów z dobrym napędem to pewnie dopiero
    Land Rovery albo Toyota LC, ale to Ci wyskakuje poza budżet.
    Z mniejszych wspomniana Vitara albo np. Outback/Forester, ale tu z kolei
    nie oczekuj w środku pałaców :)

    > Zapodalem dwa przyklady aut, nad ktorymi sie obecnie waham przy wyborze:
    > - srodek - pasuje mi wlasnie z Picasso

    Ale to pewnie nie ma takeigo napędu jaki byś chciał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: