  • 1. Data: 2012-01-09 18:09:23
    Temat: nisza rynkowa?
    Od: AL <a...@s...tam>

    chcialbym kupis auto obejmujace swoja idea dwa segmenty rynku:

    1. srodek a'la VAN/mini VAN - tylko srodek, czyli kazdy fotel powinien
    byc oddzielny (przesuwalny/demontowalny), a sam srodek powinien byc w
    tonacji jasnej
    (np. a'la Picasso)

    2. naped 4wd (prawdziwya nie dolaczany na chwilke)
    (np. a'la GrandVitara - nie gorszy, czyli posiadajacym blokade
    dyferencjalow i reduktor)

    Zapodalem dwa przyklady aut, nad ktorymi sie obecnie waham przy wyborze:
    - srodek - pasuje mi wlasnie z Picasso
    - z zewnatrz i warunki trakcyjne pasuje mi GrandVitara (nawet silnik
    benzynowy 2.4 podejdzie) - niestety wnetrze Suzuki ma odpychajace

    - najlepiej jakby bagaznik mial pojemnosc ok 500l (GVitara to tylko ok
    400 l. - wiec kolejny minus)

    Nie interesuje mnie trzeci rzad siedzen (tzn zwisa mi czy jest czy go
    nie ma).

    Zakladam pułap cenowy ok 100k pln (brutto dla nowego auta - zakladam, ze
    moge go zwiekszyc w razie potrzeby)
    Oba w/w auta mieszcza sie w zalozonym budzecie

    Czy takie auta sa obecnie na rynku?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2012-01-09 18:23:10
    Temat: Re: nisza rynkowa?
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-01-09 18:09, AL pisze:
> [...]
    >
    > 2. naped 4wd (prawdziwya nie dolaczany na chwilke)
    > (np. a'la GrandVitara - nie gorszy, czyli posiadajacym blokade dyferencjalow i

    [..]

    > Czy takie auta sa obecnie na rynku?

    Gdybyś zadał te pytanie w 2000 roku ;-) miałbyś Renault Scenic RX4 ale okazał
    się niewypałem ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2012-01-09 18:30:42
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2012-01-09 18:23, Przemysław Gubernat pisze:

    > [..]

    > Gdybyś zadał te pytanie w 2000 roku ;-) miałbyś Renault Scenic RX4 ale okazał
    > się niewypałem ;-)

    dziś ma koleos-a - jako +- zstępnego po rx4..
    4x4 "prawie-prawdziwe" - bo toto jest na płycie i z napędem z X-Trail'a.
    tylko czy ten ma osobne fotele z tyłu..?

    Kiedyś był jeszcze GrandVoyager "CrossCountry" 4x4

  • 4. Data: 2012-01-09 18:31:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.01.2012 18:23, Przemysław Gubernat pisze:

    > Gdybyś zadał te pytanie w 2000 roku ;-) miałbyś Renault Scenic RX4 ale okazał
    > się niewypałem ;-)

    Co to jest "te pytanie"?

  • 5. Data: 2012-01-09 18:38:03
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> napisał(a):

> [...]
    > >
    > [..]

    > Gdybyś zadał te pytanie w 2000 roku ;-) miałbyś Renault Scenic RX4 ale okaz

    bo to byl niewypal - wlasnosci terenowe tego czegos byly zadne - a naped to
    nie zadne stale 4x4 tylko dolaczany tyl (przez wiskoze?)

    pewnie duuuuzo ciezszy niz zwykly scenic, a przy tym po prostu paskudny :)

  • 6. Data: 2012-01-09 19:25:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Jan 2012 18:09:23 +0100, AL napisał(a):

    (...)

    Obawiam sie, ze taki samochod nie istnieje.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2012-01-09 19:57:39
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2012-01-09 18:09:23 niejaki AL napisał:
> [...]
    >
    > 2. naped 4wd (prawdziwya nie dolaczany na chwilke)
    > (np. a'la GrandVitara - nie gorszy, czyli posiadajacym blokade

    ztcp to jakiś tuner (chyba na literkę D) robił coś takiego na bazie
    berlingo

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2012-01-09 19:58:04
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2012-01-09 18:38, pablo eldiablo pisze:

    > pewnie duuuuzo ciezszy niz zwykly scenic, a przy tym po prostu paskudny :)

    tam pieprzysz - właśnie się zastanawiam nad zakupem :D - jest śliczny i
    wysoki:))

  • 9. Data: 2012-01-09 20:20:22
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

> [...]
    > 400 l. - wiec kolejny minus)
    >
    > Nie interesuje mnie trzeci rzad siedzen (tzn zwisa mi czy jest czy go

    Albo duży bagażnik, albo 3 rząd siedzeń ;-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2012-01-09 20:32:15
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-01-09 20:20, J_K_K pisze:

    > Albo duży bagażnik, albo 3 rząd siedzeń ;-)

    No przecież to właśnie napisał.
    Następnym razem poproś mamę żeby sprawdziła co
    wysyłasz ;-)

    JK