  • 11. Data: 2009-10-29 16:15:10
    Temat: Re: nikon czy canon?
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

  • 12. Data: 2009-10-29 16:16:46
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Samemu trzeba jedynie obrócić pierścień AF.

    Czyli AF po prostu nie ma, jakby na to nie patrzeć. Dlatego właśnie
    zakup taniego korpusu Nikona uważam osobiście za zły pomysł, ale
    ostateczny wybór należy do Marka.

    --
    PSYLO

  • 13. Data: 2009-10-29 17:43:09
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    TomekM pisze:
    > Nikon za to ma 35/1.8 za około 800 zł i zoom 18-105 o stosunkowo
    > dobrej jakości za około 900 zł.

    Z ciekawości - będzie miał automatyczne ostrzenie przy korpusie bez
    silnika AF? Bo 50 f/1.8 Canona oczywiście tak.

    --
    PSYLO

  • 14. Data: 2009-10-29 23:00:06
    Od: mt <t...@i...pl>

    PSYLO pisze:

    > Z ciekawości - będzie miał automatyczne ostrzenie przy korpusie bez
    > silnika AF? Bo 50 f/1.8 Canona oczywiście tak.

    Będzie, 35/1.8 jest AF-S i moim zdaniem warto dołożyć te 300 zł żeby
    mieć stałkę o bardziej "normalnej ogniskowej" na cropa.

    --
    marcin

  • 15. Data: 2009-11-01 19:23:18
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    b...@n...pl pisze:

    > Nie stać Cię i dorabiasz ideologię ;)

    Mam też uszczelnianego K7, tylko nie mam jeszcze do niego uszczelnianego
    obiektywu. Zastanawiam się, jaki kupić, bo nie chcę dublować obiektywów :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.