  • Data: 2010-03-18 06:11:03
    Temat: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    frank drebin rzecze:

    > wiesz, jest różnica pomiędzy "mieć najlepsze z najwyższej półki, koszty
    > nieważne" od "nie odstawać w dół od ludzi, z którymi się przebywa na
    > codzień".

    Ja zdecydowanie odstaję- no i co z tego? Mam telefon, który nie
    ma umc-umc systemu, nie ma aparatu, nie wspominając o GPS i dotykowym
    ekranie. I jakoś nie czuję się gorszy z tego powodu. Ale może to
    właśnie kwestia "ludzi, z którymi się przebywa na codzień"?

    A telefon ma spełniać _potrzeby_, chyba, że czyjąś życiową
    potrzebą jest również potrzeba "nie odstawania"...

    > Telefon który proponowałem (k770i) stoją na allegro od 250 zł.
    > I zapewniam Cię, że jest funkcjonalny i użyteczny.
    > Na dodatek jest popularny, niewielki, ładny i maksymalnie 2 letni.
    > No ale to dla Ciebie widać kwestie nieistotne.

    Gdzie ja tak napisałem? Cytat poproszę. Wyśmiałem jeno
    kierowanie się _modą_.

    > A dla dziecka?
    >
    > BTW nie wiem czy masz dzieci (ja mam parkę, 16 i 10 lat) więc może

    Mam sztukę (drugie w drodze). Córka nie dostaje zabawek, bo akurat
    takie właśnie są modne w przedszkolu.

    > łatwiej mi zobaczyć czym żyją dzieci?
    > Obejrzyj choćby dla przykładu "Galerianki".
    > Owszem przejaskrawione, ale pokazuje trochę prawdy o życiu młodzieży.

    Pewnej części młodzieży, dodaj. Jeśli czyjeś dzieci żyją podobnie,
    to tylko współczuć. Ale pewnie pracował na to...

    --
    Dominik (& kąpany)