  • Data: 2010-03-18 20:48:48
    Temat: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" napisał:

> [...]

    Ops, przepraszam, miałem wrażenie iż masz dziecko starsze niż 8 lat.
    Moje młodsze dzieci otrzymały swoje pierwsze komórki na komunię (zresztą
    razem wybieraliśmy modele) i oczywiście stanęło na ówczesnych
    niskobudżetowych "bajeranckich" - syn LG F3000, córka Smsung X680. Szybko
    się okazało, że najważniejsze cechy w tzw. szkolnej społeczności to nie
    wygląd a kompatybilność i dobry aparat. Co z tego, że telefon ma wygląd
    Porsche i wydaje fajne dźwięki przy otwieraniu klapki, skoro nie da się w
    prosty sposób przerzucić plików (w tym przede wszystkim *.jar) z telefonu
    kolegi, a wiewiórka cyknięta w parku wygląda jakby była zbudowana z klocków
    Lego. Dlatego wkrótce rozgorzała walka o odziedziczenie mojego odrapanego SE
    k750i - teraz nosi go córka, pomomo że ceglasty i z wyglądu daleko mu do
    ślicznego, różowego Samsunga. Ale ma kartę pamięci, nie ma chorych
    ograniczeń pamięci na Javę, łyka wszystko, co koleżanki chcą jej przesłać
    via BT a wiewiórki okazały się być puszyste. Młodszy syn odziedziczył po
    starszym SE k530i i okazało się, że funkcja wideorozmów jest zupełnie
    nieprzydatna, natomiast doskwiera mu brak latarki albo choćby pseudoflesza.
    Nie jestem Ci w stanie doradzić konkretnego modelu, ale zwracam uwagę
    (szczególnie miłośnikom Nokii za 99 zł z MM), że większość tzw. "bajerów" to
    wcale nie bajery, tylko Bardzo Potrzebne Rzeczy z punktu widzenia dziecka
    ;-)
    Aha, i młodsze z moich dzieci nie chciałyby mieć dotykowca - starszy syn (14
    lat) co prawda uległ modzie i wyprosił pod choinkę Hujaweja Andy, ale do
    esemesowania używa starego klawiszowca.

    JoteR