  • Data: 2010-03-18 19:50:48
    Temat: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW moja żona jest od 16 lat nauczycielką w klasach klas I-III i zawsze
    > mówi, że największa agresja i zawiść jest u dzieci, które czegoś
    > zazdroszczą pozostałym.

    Widze ze rozgrzałem dyskusje nie na temat. Stało sie. Syn ma 8 lat, jest
    "kumaty" czyli dobrze posługuje sie siemesem, asusem p525(PDA z ekranem
    dotykowym) i.. chodzi do szkoły integracyjnej. On akutar jest zdrowy, w
    przeciwieństwie do mnie i wielu jego równieśników. Tak wiec od
    "maluchów" wie ze lepsze są zdrowe nóżki niż komórka czy rowerek. JEmu
    by ten siemens wystarczył, gdyby nie to ze poprostu umiera(telefon) i
    nigdy nie wiadomo kiedy jest naprawdę naładowany. czasami zdarza sie ze
    dziecko czegoś zapomni napisać, nie umie czegoś zrobić i przydaje sie
    zdjęcie zeszytu, ksiażki koleżanki/kolegi - stąd przydatny autofokus. no
    i waga telefonu - 160gram i prawie 12cm asusa odpada. On to sam z siebie
    jakoś rozumie.
    Co do samego wychowanie. Był taki "demot": jeśli chcesz żeby Twoje
    dziecko wyrosło na ludzi, poświeć mu 2 razy mniej pieniedzy i 2 razy
    wiecej czasu. U mnie sie to sprawdza. Kupiliśmy mu super rower - lekki
    fajny i drogi. a ja poskładałem z 2, 20 letnich rowerów taki niby tandem
    - w 90% to właśnie on był wykorzystywany. Kolejny rower pochodzi ze
    złomu. Syn go rozebrał, oszlifował, ja go pomalowałem, składaliśmy
    razem. Nowe częsci kosztowały 75% nowego roweru, ale dziecko o tym
    niewie, a napewno zasłuzyło.
    PRzepraszam za mocny OT. (NArazie) z tą częscią psychiki mojego syna
    sobie radzimy.

    ToMasz