  • Data: 2010-03-18 12:41:26
    Temat: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    frank drebin rzecze:

    > Przepraszam, ale wątek jest o Twoich potrzebach czy dziecka?
    > Dziecko (w swojej logice) ma się czuć gorsze, bo taka jest Twoja wizja
    > wychowywania?

    Ręce opadają. Tak, taka jest moja wizja wychowania- nie kupię
    dziecku czegoś tylko dlatego, że jest "modne" i "inni też mają".
    Przykro mi, jeśli to zaburza Ci wygodny pogląd na świat.

    > Żałujesz pieniędzy na dziecko i dorabiasz do tego ideologię?

    Oczywiście. Pampersy też kupowałem używane.

    > Twoje dziecko ma wyłącznie potrzebę dzwonienia?
    > Jakieś dziwne. Większość dzieci ma potrzebę muzyki i gier w telefonie.

    O widzisz, zaczynasz łapać. Jeśli dziecko ma potrzebę gier w telefonie
    (a rodzice uważają, że tę potrzebę można by zaspokoić), to tak.
    To jednak "cokolwiek" innego, niż "chcę taki, bo wszyscy mają".

    BTW jak rodziców nie stać na to, co "wszyscy mają", to co?
    (nie mówię tu akurat o telefonach)
    Zapożyczać się po uszy, byle dziecko "nie odstawało"?

    > modą?
    > Telefon ma 2. Zajebiście modny, faktycznie.

    Tak, modą. Może przeczytaj jeszcze raz moje słowa, tym razem ze
    zrozumieniem? Podpowiedź:

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/
    msg/289d5856ad360a8e?hl=pl&dmode=source

    --