  • Data: 2010-03-18 13:27:31
    Temat: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    krzysn rzecze:

    > Kolego, co ty wypisujesz ? Chodzi o ogólne pojęcie miłości do dziecka.

    Dokładnie to co czytasz. IMO miłość do dziecka to nie tylko
    prezenty (a nawet przede wszystkim nie prezenty), ale nie o to chodzi.

    > Dla nastolatka telefon komórkowy z bajerami to świetna sprawa.

    O ile pamiętam, wiek dziecka nie był podany (jeno info, że "kumate",
    co nieco do nastolatka nie pasuje).

    > Nie twierdzę, że nie kochasz, ale pomyśl co Twoje dziecko by chciało, a
    > nie co Ty chcesz.

    Ja napisałem (i Ci, co czytać umieją przeczytali), że nie należy
    się kierować modą, a rzeczywistymi potrzebami dziecka.

    Jeśli chce umc-umc system- niech ma, czemu nie.
    Ale nie na zasadzie "nie potrzebuję, ale moda jest, a wychylać się
    nie wolno".

    --
    Dominik (& kąpany)